Reply on: M.C. #203359:
a Salomon - osobne vidim s tym 2 problemy s Nesrovnalom/jeho navrhom1.) S-bahnom by sa obsluzila iba polka Bratislavy (pricom podla mna najvacsi zmysel by mala trat DNV-Hl. Stanica a Vajnory - Hl. Stanica, ostatne su nahraditelne elektrickou (Raca), ci zbytocne klukate (Petrzalka-Nove Mesto), ci jazdi na nich sukromny dopravca (Pod. Biskupice - Hl. Stanica))
2.) Staci sa pozriet, co robil Nesrovnal a SDKU s Bratislavou za poslednych X rokov ako poslanec a ako hlasoval.
ivanbuto
V poobednej a rannej špičke by mali garantovane fungovať len nadväznosti v smere do mesta; v smere z mesta to vzhľadom na zápchy na Šancovej reálne nemôže fungovať, keďže sa autobus musí stihnúť otočiť za fixný čas tak, aby stihol prípoj na trolejbus do centra. Kompenzácia za toto je, že linka 41 chodí v špičkách častejšie a každý druhý spoj na stanicu.