Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: M.C. #203359:
a Salomon - osobne vidim s tym 2 problemy s Nesrovnalom/jeho navrhom

1.) S-bahnom by sa obsluzila iba polka Bratislavy (pricom podla mna najvacsi zmysel by mala trat DNV-Hl. Stanica a Vajnory - Hl. Stanica, ostatne su nahraditelne elektrickou (Raca), ci zbytocne klukate (Petrzalka-Nove Mesto), ci jazdi na nich sukromny dopravca (Pod. Biskupice - Hl. Stanica))
2.) Staci sa pozriet, co robil Nesrovnal a SDKU s Bratislavou za poslednych X rokov ako poslanec a ako hlasoval.
Ja by som privítal S-bahn aj v rámci celej BA na všetkých existujucich staniciach. Takto to funguje aj v iných Nemeckých mestách v rámci integrovaného systému. Autobusy tiež nemuseli byť sústredené do jedného bodu.
Ináč aký Váš názor na kandidáta p. Nesrovnala ? Ohľadom nápadu vytvoriť S-Bahn ?! Ak sa stane primátor.
Podľa mňa je to dobrý nápad. O tom som tu raz písal. Samozrejme ako sa vraví : sľuby sa sľubujú a blázni sa radujú ! Ako pri každých volieb . Bol by som ale rád za S-Bahn.
Reply on: ivanbuto #203356:
Nenasiel by sa nejaky kontakt (aj postova adresa s menom prijemcu) na ten nepodareny KDI?Viem, ze to nebude mat asi ziadny vyznam,sty krat im vraviet to iste,ale uz sa na to neda pozerat ked tade denno-denne clovek chodi
Ja by som bol za, aby sa celá ulica v okolí zastávky Blumentál stala neprejazdná pre osobné automobily .. mali by tam prístup len autobusy, električky a sanitky alebo také niečo.. Hrozne veľa vodičov a úplne premávajú blízko zastávky. Arogantnosť vodičov na tomto úseku je neskutočná.
Reply on: Ike #203354:
Je som nesrandoval. Vraj pre novú výstavbu bytových domov vznikne nová dopravná záťaž a budú potrebné semafory... tak povedali odborníci v územnom pláne zóny.

A ver tomu, že ak to niekto nebude sledovať, sú schopní tam ten semafor časom aj postaviť.
Reply on: ivanbuto #203352:
Počkaj počkaj... prvý apríl tento rok už bol....?
Reply on: zago #203335:
Je pravda, že tvorcovia grafikonu nepočítali so semaforom a opravou na Drotárskej, čo práve spôsobuje reálne problémy mimo špičiek, keď by nadväznosti mali fungovať a keď zápchy na Šancovej nie sú.
V poobednej a rannej špičke by mali garantovane fungovať len nadväznosti v smere do mesta; v smere z mesta to vzhľadom na zápchy na Šancovej reálne nemôže fungovať, keďže sa autobus musí stihnúť otočiť za fixný čas tak, aby stihol prípoj na trolejbus do centra. Kompenzácia za toto je, že linka 41 chodí v špičkách častejšie a každý druhý spoj na stanicu.
Reply on: Ike #203342:
Ad. 1. Žiaľ ale je tu snaha nielen o kríž, ale aj o cestnú svetelnú signalizáciu...
Reply on: Ámos #203350:
#nikdysatonerobilo #vsetcisunaobede #cestujucibytonepochopili
Reply on: Ike #203342:
ono je velmi zlozite mat k jednotlivym sluzbam nejaky "to do list", ktore by si vodic zakazdym, ked dostane nejaku sluzbu co dlho nesiel mohol precitat.
Reply on: TeBeCe #203334:
Takže predsa budú? Lebo toto som našiel dnes na stránke DPB... A iné tam nebolo... ?
Reply on: Vladimír #203346:
203+64 nie je nikym oficialne planovana, 203+41 (na stanicu) bola oficialne v juli medializovana ako plan.
Reply on: Ike #203344:
12metrový voz otočíš v smere z Drotárskej na Búdkovej jedine cez výstupište 203ky za predpokladu, že tam nebude stáť žiadny iný voz (maximálne minibus). Tak, ako sa zvrtne 9.5ka zo zastávky 41 o 180 do priebežného pruhu sa možno ešte ltt vytočí 10.5m voz, ale určite nie klasické sólo. Jedine potom cúvaním (a v tej križovatke to nie je bohviečo).
Takže uznávam, že nie je až taká potreba spájať 41 s 203 (tých pár ľudí si tam kľudne prestúpi tak ako to robia dodnes, v tom jednom smere to majú dokonca pohodlne na hrane), ale potom treba upraviť cp tak, aby sa tam 203 nestretla so 41, keďže nemá kde vyčkávať aby neblokovala 41.
Reply on: Ike #203344:
Súhlasím. Neviem, do akej miery je 203+41+64 plánovaná skutočnosť alebo len niečí sen. Myslím si ale, že na vyriešenie problémov s obsluhou Drotárskej úplne postačí predĺženie L64 po trase dnešnej L41 na Búdkovú s využitím pomocného pohonu a cestujúci budú vďační. Nehovoriac o problémoch "trojlinky", ktoré si spomenul a ktoré by veľmi pravdepodobne anulovali všetky jej zamýšľané prínosy.
Reply on: Ike #203344:
To je pravda. Treba zvazit vyhody a nevyhody.
Reply on: 810zssk #203343:
A bolo by toto potrebné? Lebo zas treba brať ohľad aj na skutočnosť, že takýto spoj by šiel viacerými oblasťami, kde sú dopravné zápchy a mohol by nabrať celkom slušné meškanie.
Reply on: 810zssk #203341:
Dokonca ta 203 ma ist potom az na hlavnu stanicu (co je trochu nestastne, lepsie by bolo spravit 203+41+64, teda na TrMy).
Reply on: MatejBA #203336:
Ad 1. Ja len dúfam, že predtým, ako dôjde k zatrolejovaniu L41 napadne niekoho spraviť z križovatky Hroboňova - Lovinského - Búdková kríž (myslím, že je to aj v ÚP).

Ad 2. Vo veľa prípadoch sú nechápaví vodiči. Pamätám si, keď sme prišli s L64 na vozovňu a čakala tam L41 na prestup. Vodič L64 zastavil a so zatvorenými dverami čakal. Potom začal trúbiť na L41, nech odíde zo zastávky (vodič L41 našťastie vedel o čo ide a stále čakal). Ľudia v L41 začali vodičovi klopať, nech otvorí a ten stále mlel svoje "mimo zastávky nemôžem" a nepočúval ani keď mu cestujúci vraveli, že je to garantovaný prestup. Po čase zrejme vodičovi L41 trklo, vystúpil a prišiel za vodičom L64 s otázkou, či je nejaký problém. Po krátkej diskusii medzi vodičmi nakoniec L64 pustila cestujúcich. Samozrejme, vodič sa neospravedlnil. Ešteže ten na L41 bol duchaprítomný.

Ad 3. Inak nemali by L207 a L212 mať odlíšené kadiaľ idú k VN? Pretože napr. na takej Mickiewiczovej prídu oba spoje naraz s rovnakým cieľom, hoci trasy majú odlišné

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.