Chcem sa Vás spýtať ohľadne BUS pruhov. Právny výklad je dosť voľný, tak ma zaujíma váš názor.
1) Bus pruh Pražská, pripojenie z Kramárov. Myslíte si, že vodiči IAD by sa mali radiť do priebežného pruhu hneď ako je to možné, alebo by mali ísť až na jeho koniec a tam sa radiť?
2) Bus pruh Pražská - Šancová - môžu ho využívať vodiči odbočujúci na Štefanovičovu ulicu ešte pred križovatkou?
3) Bus pruh na Panónskej ceste na nadjazde ponad D1 a Einsteinovu. V prípade ak sa vodič vo štvorlístku otáča do Auparku, môže využiť celý BUS pruh?
1) Bus pruh Pražská, pripojenie z Kramárov. Myslíte si, že vodiči IAD by sa mali radiť do priebežného pruhu hneď ako je to možné, alebo by mali ísť až na jeho koniec a tam sa radiť?
2) Bus pruh Pražská - Šancová - môžu ho využívať vodiči odbočujúci na Štefanovičovu ulicu ešte pred križovatkou?
3) Bus pruh na Panónskej ceste na nadjazde ponad D1 a Einsteinovu. V prípade ak sa vodič vo štvorlístku otáča do Auparku, môže využiť celý BUS pruh?
Dispecer
(Trolejbusy sa "špehovať" dajú, lebo sú testované v meste, električky sa testujú výhradne iba vrámci podniku...)