Reply on: Marek1978 #202485:
"Tieto trolejbusy budú nasadzované tam, kde aj dnes jazdia kĺbové vozidlá. Ide o linky 201, 202 či 208. Vďaka novým vozidlám by mala byť takmer 100-percente zabezpečená výprava kĺbových vozidiel. To sa napríklad na linke 208 už nedalo realizovať, pretože takéto stroje nám chýbali," povedal pre TASR riaditeľ úseku prevádzky a techniky Bronislav Weigl.Nie je to táranie? Pri linke 208 sa len ťažko bude mniečo eniť. Hádam sa tam vrátia kĺbové vozidlá na Hroboňove poradia a tých je len 5. Ostatné bude musieť stále vypravovať Trnávka, ktorá má len krátke trolejbusy. Veď dnes je na tieto 3 linky vypavovaných 28 kĺbových vozidiel, ak by sa k nim prirátalo 5 poradí doteraz vypravovaných z Trnávky je to 33 vozidiel. Ale z 34 starých je v premávke len 29- t. j. bolo by len 3 náhradné vozidlá. A to DP stačí? Ak navyše niekedy musia vypomáhať aj na linke 33? Alebo zajtra začne jazdiť aj tých 5 starých, ktoré sú viac ako 2 týždne odstavené? Takže podľa mňa nič také čo hovorí Weigel nebude, lebo má a bude mať nedostaok vozidiel. Duplom, ak budú nové trolejbusy také "spoľahlivé" ako sú krátke. Aj keď podľa mňa na linku 208 naozaj treba vypravovať len kĺbové vozidlá. A prečo sa v článku spomína 6 nových kĺbových trolejbusov, keď ich je tu 7?
Ike