Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: petert777 #201557:
Máš niekoľko mesiacov meškanie v informáciách. RegioJet má medzičasom objednané Vectrony (som fest zvedavý, či ho Siemens stihne do konca roka schváliť aspoň do skúšobnej prevádzky) a z tých deviatich Traxxov je šesť našich a tri LTE-čky a žiadny nie je pre RegioJet.
Reply on: Valec #201542:
Hlavne v tomto prípade boli vodiči leniví skladať plenty a rozkladať kuplovačky, lebo za nimi už stál ďalší voz a nebolo treba čakať na ďalší voz, čo vypotila hovorkyňa.m
Nové vozne pre regiojet budú takéto http://ekonomika.sme.sk/c/7327932/regiojet-ukazal-luxusne-vozne-z-rumunska-pojdu-aj-na-slovensko.html a 9 Nemeckých loko Bombardier majú povolené testovanie na trati KO - BA http://www.urzd.sk/interoperabilita/Zoznam_povoleni_2014.pdf
Regiojet Bratislava - Košice bude kopírovať časový interval rovnakého dojazdu s IC ZSSK avšak mu pribudne viac zastávok čo si táto súprava sľubuje byť o to rýchlejšia, čo i súkromný dopravca potvrdil, Zastaví s IC vlakom aj v Štrbe. "Bude jazdiť s 12 zastávkami, a to Bratislava, Trnava, Trenčín, Považská Bystrica, Žilina, Vrútky, Ružomberok, Liptovský Mikuláš, Štrba, Poprad-Tatry, Kysak, Košice a späť. Na uvedenej trase budeme jazdiť s desiatimi vagónmi na jednej trase vrátane detského oddielu,“ konkretizuje Petra Nováková z RegioJetu . .http://www.zelpage.net/zpravy/9285#komentare Petra Nováková, tisková mluvčí Student Agency a RegioJetu, oficiálně potvrdila, že: „…pro žluté vlaky RegioJet na Slovensku plánujeme používat elektrické lokomotivy Bombardier Traxx. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bd/Db-146207-00_c.jpg . Předběžný jízdní řád spojů RJ na Slovensku viď TU http://www.zelpage.net/zpravy/9285#komentare
Reply on: Valec #201554:
Ten komentar (akokolvek s nim nesuhlasim) ale smeroval k tomu ze tie sedadla podla autora nie su pohodlne. To nemusi byt ani chybna norma, ani nadpriemerny vzrast - norma kludne moze povolovat aj nekomfortne sedenie, nie je predsa urcena na zabezpecenie komfortu.
Reply on: 810zssk #201553:
To je síce pravda, ale zas ak výrobca normu dodržal a miesta nie sú vhodné na sedenie, tak buď je norma zlá (a mala by sa zmeniť), alebo dotyčný sťažovať nie je svojím vzrastom priemernou osobou. Potom sa môžeme baviť, kde je hranica medzi tým, koho za takú osobu považovať (a koľko miesta vyhradiť) a koľko sedadiel bude vo vozidle.
Reply on: Valec #201551:
K tej druhej vete: To ze existuje norma este neznamena ze tato norma je zarukou komfortu. Predpokladam ze zohladnuje len bezpecnostne (pripadne este zdravotne) poziadavky a neriesi komfort cestujuceho. Normy su spravidla minimalnym standardom, ktoreho splnenie znamena ze vysledok je prijatelny, ale neznamena ze je dobry 🙂
Reply on: mark178 #201515:
pre upresnenie prídu prvé električky z každého typu aby sa spustil proces homologizácie
Reply on: Petto #201549:
Lebo 190 cm / 100 kg tiež je reprezentant bežného cestujúceho, však. ?

BTW, na rozostup sedadiel existuje európska norma... takže sťažovať sa zrovna na SOR je trocha mimo.
Reply on: Petto #201549:
"Ani jedno miesto na sedenie neposkytuje pohodlný priestor pre nohy cestujúcich"

Prepáč, ale ten kto má problém zmestiť sa sem
http://imhd.sk/ba/galeria-media/2210/skoda-30-tr-sor.html?#116141-Sedadla-v-zadnej-casti-vozidla (najmä úplne dozadu) by mal so sebou niečo začať robiť namiesto písania podobných príspevkov. Ja som prekvapený, že v tých novinách nie je zmienka o tom, aké majú tie trolejbusy úzke predné dvere.
Reply on: Tedomík #201548:
No ty si uz len reprezentativna vzorka ? . Ved nemas 190 cm ani 100 kg ?
Reply on: Andy #201546:
Pozri sa väčšina takýchto ľudí sú len zakomplexovaní šotomaniaci, ktorý nevedia nič iné ako v kuse nadávať na SOR. Ten priestor na nohy mi tiež v pohode (najmä vzadu do je komfort). Najväčšou "vadou" tých trolejbusov je však nápis SOR v prednej časti vozidla ?
Reply on: diwi #201541:
Ja som raz takto pomáhal tlačiť trolejbus pri zastávke Priekopnícka smerom na Čiližskú, vodič tiež nechtiac zastavil na takomto mŕtvom bode. Ruky som mal tak špinavé, že sa mi ich podarilo umyť asi na pätnásty pokus. Chcel som si vtedy zo srandy nechať od DPB preplatiť náklady za vodu a mydlo. ?
Reply on: Tedomík #201545:
Zvláštne, mne práve príde, že miesta na nohy je v nich dosť.
Keď sa každý psycho rozhodne niečo napísať do novín? http://lnk.sk/hC2
Reply on: Petto #201543:
Tak tá vzdialenosť ktorú som si myslel možno bola z Konye, ale majú to mať aj naše (na min. 100m)... viď zverejnené PDF so zmluvou, str. 144, bod 3.8. Núdzový pojazd.
Reply on: Valec #201542:
Urcite ? Nemalo to by len tie turecke pre Konya ?
Reply on: diwi #201541:
Naše majú byť (pokiaľ si dobre pamätám) vybavené batériami pre núdzovú jazdu s cestujúcimi na vzdialenosť oveľa dlhšiu ako 10 cm. ?
Reply on: mrkvakj #201539:
Áno, na všetky linky verejnej dopravy zahrnuté do VOR v zóne 100. Vo vozidlách WLB máš nad dverami schému s vyznačením, ktorá zastávka je v ktoreh zóne, posledná v zóne 100 je zastávka (názov si nepamätám) pred zast. Shopping City Süd.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.