Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ik #201315:
A ked niekoho privrie bez fotobunky?

Preco by to mal robit? Ja neviem, preco by nemal jazdit napr. 10 km/h? Vsak snad nebude nadriadenemu vysvetlovat ak bude mat nehodu lebo isiel 50 km/h. Co tam po tom ze naberie niekolko minut meskania, ze?
Reply on: 810zssk #201314:
Ty budeš ten, ktorý bude vysvetlovať nadriadeným ak náhodu vodič zovrie vo dverách niekoho a ten sa bude následne sťažovať? Ty dorovnáš chýbajúce odmeny tomu vodičovi?
Prečo by to mal vodič robiť?
Reply on: Mike #201313:
Tak neviem, mne pride efektivnejsie podrzat jeden gombik trochu dlhsie ako vyrabat meskania.
Reply on: 810zssk #201312:
Ale tá funkcia pretláčania nie je na prevádzkové používanie. Vodič zvyčajne tých ľudí po čase upozorní, aj keď nie vždy pochopia čo sa od nich žiada...
Reply on: Mike #201309:
Ja zas mam skusenost (zo 68) ze vacsinou uz vo dverach nestoja. Na druhej strane, ak sa niekde stoji 2-3 minuty tak vodicovi treba zakazat jazdu na MBCC, kedze nevyuziva moznost dvere zatvorit napriek fotobunke.
Reply on: VLK #201308:
Takze ak niekto stlaci stopku, vodic bude predpokladat ze niekto bude pomalsie vystupovat? 🙂 Lebo ludia tam stopku stlacaju skoro furt.
Reply on: Ela23 #201307:
Tak iné ustanovenie prepravného poriadku. Pre osoby so zníženou pohyblivosťou sú na nástup najlepšie prvé dvere. O tých má vodič za každej stiuácie najlepší prehľad. A aj bez čítania akýchkoľvek práv a povinností by som tak postupoval na základe rozumu.. Mnoho dôchodcov o barliach tade aj nastupuje.. škoda že nie väčšina.
Reply on: 810zssk #201306:
Nezvykli si v MBCC, doteraz sú bežné 2-3 minútové prestoje v zastávkach kvôli tomu.. Ale tiež verím že raz si zvyknú, možno až keď dorastie ďalšia generácia ?
Reply on: 810zssk #201305:
u Soriek (dlhých) existuje tlačidlo STOP, ktoré okrem zastávok na znamenie (kde vystupuje minimum cestujúcich) je možné na toto použiť a vodič má na displeji informáciu aj o ktoré dvere sa jedná... u kratších vozidiel sa to ešte dá ustrážiť, tam väčšina týchto ľudí nastupuje do druhých dverí, kde ich je vidieť, na Solarise som privrel jedine dobiehajúcich cestujúcich (najmä ak dobiehajú kolmo na vozidlo a vodič ho nemá šancu vidieť kým sa daná osoba nehodí do dverí)... MBCC nemám vôbec skúsenosť na posúdenie...
Reply on: 810zssk #201305:
Skôr v tých starých busoch, kde zvonček bol na streche by to bolo zaujímavé. Už vidím babku, ako sa jednou rukou drží tyče, druhou chytí barlu a pokúša sa ňou stlačiť zvonček na streche. Babka-spiderman 😃
Reply on: VLK #201304:
A k tym fotobunkam - pochopi to kazdy narod len to treba zaviest a chvilu prevadzkovat. Zvykli si v MBCC, zvykli by si aj v inych vozoch. Samozrejme ze prve dni su problemy, ked ti ludia s tym skusenost nemaju.
Reply on: VLK #201304:
Ako presne si predstavujes danie toho zvukoveho znamenia v drvivej vacsine vozoveho parku DPB? SORky, Solarisy, Citelisy, Mercedesy, Tedomy...?
Reply on: Ela23 #201302:
zase na druhú stranu - ak vystupuje človek, ktorému bude výstup dlhší čas trvať, má si dať zvukové znamenie aby o ňom vodič vedel... koľkokrát som aj ja takto privrel cestujúceho, pretože napr. v Karose ak sa niekto postaví na prvý alebo druhý schodík pri 3. či 4. dverách, prekryjú ho sedadlá vo vozidle a vodič ho nemá možnosť vidieť ani vo vnútornom ani vo vonkajšom zrkadle - to ak je relatívne prázdne vozidlo, ak je plné tak vodič nemá o situácii vo vozidle adekvátny prehľad... a to ja držím zvonček 3 sekundy kým dám zatváranie dverí (aj za to som už dostal vynadané samozrejme)... a včuľ buď múdry... samozrejme, pomohli by kamery a zatváranie na detektory, ale zase to slovenský národ nepochopí, že si má odstúpiť od dverí, inak sa nezavrú
Reply on: Joyki #201299:
Ospravedlnenie? od DPB? žartuješ nie? Našu babičku takéto privretie vo dverách (nanešťastie opačným smerom, pri vystupovaní) pred pár rokmi skoro zabilo. Keď mama písala na DPB tak reakcia bola, že podľa vyjadrenia vodiča babička vystupovala po zvukom signále "nevystupovať". To, že babička má obmedzenú schopnosť pohybu a teda na vystúpenie potrebuje viac času "vybavili" s tým, že môže sa ku dverám postaviť o zastávku skôr. Nuž hej, s barlou sa v našej MHD tak dobre stojí...
Reply on: Solider #201300:
To malo byť nejaké lepšie využitie vozov a kapacít pri zachovaní súčasného objemu vozokilometrov, alebo dokonca neviem či tam nemalo dôjsť k úspore.
Lebo nových vozov bude dosť (kĺbových), akurát tych vozokilometrov asi nikdy dosť nebude...
Reply on: Valec #201286:
Aj keby boli voľby až o dva roky, nič to nemení na tom, že ten zverejnený koncept nového linkového vedenia obsahoval niekoľko veľmi nepochopiteľných zmien. Zrušiť využívané spojenie linky 204, zväčšiť interval na sídlisku pri Klenovej z 12 na 15 minút a mnoho ďalších noviniek, to určite nie sú atribúty zlepšenia dopravnej obslužnosti, ale čisto amatérske zmeny pre zmeny.

Napríklad linka 62 je veľmi dobrý nápad, na ktorý akurát nie sú vozy. Pri ostatných zmenách sa však pýtam, čo majú cestujúcim vlastne priniesť?
Reply on: Mike #201295:
Pred dvoma rokmi aj s nami prehral policajné vyšetrovanie.
S mamou sme šli na Kramáre L32, cez víkend samozrejme pre interval neskutočne preplnený. Nástup na SAV, ja som nastúpil vzadu, mama v strede. Bus bol ale tak plný, že som bol pripučený ku sklu, revízor ma doslova zatlačil tam až tak, že som sa nemohol nadýchnuť, napokon som ho nejako odsotil od seba. Matka zas nestihla sa vopchať celkom, tak sa zatvorili dvere a jej rameno a kabelka ostala mimo busu. Tak cestovala až po Sokolskú, darmo kričali vodičovi, aby zastál. Avšak nastúpili s nami aj revízori a matku popokutovali aj tak, že sa nemohla pre veľa ľudí a pre privretie dverí sa pohnúť a označiť si lístok. Ja som tento dej nevidel, keďže som bol vzadu. Tak sme išli hneď na podnik sa sťažovať, oni samozrejme neprijali. Spustili sme vyšetrovanie, napokon sa našla nahrávka kamery na križovatke SAV, kde bolo vidieť tašku a rameno trčajúce z autobusu. Ospravedlneniu sme sa nedočkali, ale aspoň pravda zvíťazila. ? ?
Reply on: Andy #201297:
Nezabúdaj že toto je financované z eurofondov ?
Reply on: TeBeCe #201293:
Tak vizuálne tam toho vedenia chýba asi toľko, koľko zvyknú stihnúť pri výlukách natiahnuť za jeden večer... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.