Reply on: Papyr #20106:
Otazne je, ci je vyraznejsi problem pouzit v elektrickovej doprave zeleznicne kolesa z vyplyvajucou upravou kolajovych trati, resp. vyroba na mieru sitych vyhybiek (zvlast srdcoviek) s bezproblemovym pouzitim na sucasny profil kolies.
Prvy pripad si vybralo napr. Brno, ktore predtym pouzivalo sirku kruznice 86 mm ako Bratislava a teraz postupne zavadza sirku tusim az 100 mm alebo dokonca viac. Je to kvoli zeleznicnym vyhybkam na tzv. rychlodrahe do Lisne, kde su zatial osadene 3 zeleznicne vyhybky v mieste povodnej konecnej na zastavke Kotlanova. Postupna vymena vsetkych obruci kolies je vsak financne velmi nakladnym spasom, ktory je myslim spojeny aj potrebou dodatocnych uprav na existujucej sieti.
V dalsom bode sa obavam, ci tu nenastanu problemy vzhladom k 1000 mm rozchodu.
Na tieto veci sa vsak presnejsie poinformujem od znameho na Draznom urade.
Bon-Cu
Idem sa zase venovat tym nepodarenym zastvkam SAD
Konkretne zastavke zmerom z mesta pri vozovni Jurojov Dvor sa nachadza PRED obratiskom aftobusov a nie pri tom bufete
Dalej su zakreslene dve zast. medzi Odbororskou a Magnetovou. Faktom ale je, ze smerom do mesta je zastavka umiestnena za BUSovou zast. MHD, tz za krizovatkou. Smerom z mesta je SAD ped zast. MHD (bus aj elektr. ) ... len tolko