Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #199848:
Dodávateľom trolejbusov je SOR, z pohľadu DPB mešká SOR, nie BUSE.
Reply on: diwi #199857:
Si prečítaj ten článok ešte raz a pomaly.
Reply on: petert777 #199856:
Je to uplne zla myslienka lebo:
a) prenasanie meskani
b) 32 chodi na stanicu dost plna
c) podstatne odlisny interval
Reply on: petert777 #199856:
nepovazujem to za stastne riesenie spajat 32 s 204 , tie meskania by tam mohli byt grandiozne
Reply on: petert777 #199856:
"Na doklade sa nachádzali daňové identifikačné čísla obidvoch subjektov, aj dopravného podniku, aj firmy Car Towing. Je to v rozpore s koncesnou zmluvou, ale tiež s daňovými predpismi, keďže Car Towing vystavoval daňové doklady v mene inej spoločnosti," hovorí predseda dozornej rady DPB

danovy doklad = faktura, podla vsetkeho sa uctavola viac ako sa ma, preto ta strata...
Celkom zaujimavá diskusia, ohľadom plánov predĺženia električky alebo trolejbusov. Inak to nie je zlá myšlienka zlúčiť 32 s 204 Tr Trnávka - Dlhé Diely reakcia b.pityo http://bratislava.sme.sk/diskusie/2295321/1/Elektricku-chcu-predlzit-po-Bory-trolejbusy-po-Dlhe-diely.html
Reply on: diwi #199854:
O akej fakture hovorime? V clanku sa nepise ze by DPB platil nieco co nemal platit.
Reply on: Valec #199853:
snad ale vie s kym ma podpisanu taku zmluvu... to im poslem fakturu a preplatia len tak?
Reply on: diwi #199852:
Tak asi nikomu z DPB auto neodtiahli... DPB sa predsa nemá ako inak dozvedieť, aké doklady Car Towing vystavuje.
Inak neuvažuje sa aj nad zrušením zastávky STU pre električky, po sprevádzkovaní terminálu Blumentál? Podľa mňa by to nebolo na škodu, nakoľko tá zastávka nie je veľmi využívaná, nastupuje a vystupuje tam vždy len pár ľudí, ak vôbec niekto.
Reply on: Valec #199848:
Zatial zrejme prevlada vseobecny predpoklad ze BUSE bude aspon po tom sprevadzkovani fungovat ?
Reply on: Tedomík #199837:
V novych schemach platnych od 21.6. je oznacena ako Blumental.
Reply on: Mike #199846:
Inak všimol som si (tu v diskusii) jeden paradox.... Už vyše mesiaca (a ak vezmeme že od objednávky je to vyše polroka) mešká výroba 15 ks palubákov a 60 ks označovačov a všetci si z toho robia len srandu... By som chcel vidieť tie reakcie, ak by ich dodávateľom nemalo byť BUSE, ale EMtest.
Reply on: Tedomík #199837:
Zas na druhej strane tých spojov tu bude viac, takže čakanie sa (pevne dúfam) skráti.
Reply on: endrucio #199845:
Dalo. Ale to je ten celý problém prečo nestihli zaradiť tie tbusy 1.mája ako sa dušovali na prvej tlačovke aj spolu s počiatkom, primátorom a spol. A preto boli aj tie články a reportáže, voči ktorým sa DPB tak ohradzuje.
Že meškala výroba palubákov a ich domontovanie do tbusov.. a potom keď by už "krabice" a označovače boli, ešte sa vyvíjal/dorábal softvér. Teraz keď už je možno v pár vozoch nahratý (podľa dispečerského fóra testovali už vozy (teda skôr palubáky) s nahratými službami) tak by to školenie mohlo byť aj v kanceláriach...
Reply on: Mike #199844:
Čisto teoreticky: nedalo sa vyrobiť pár palubákov v predstihu a školiť sa v kancelárii offline? Či to nedokáže emulovať prítomnosť trolejbusu?
Reply on: Ike #199839:
Ono pozor, vy si robíte srandu z tých školení, ale tí trolejbusáci sa naozaj musia zaškoliť.. na nový palubák..
Lebo ako vieme meškanie pri zaradení do premávky oproti deklarovanému 1. máju bolo pre neskoré dodanie palubákov, následne sa vyvíjal a neskoro dodal softvér, následne sa školili ľudia v DP ktorí ho majú používať a nahrávať tam údaje a teraz sme možno už vo finálnej fáze keď sa školia vodiči ako ten nový zázrak používať..
(keďže doterajšie palubáky sú tu už cca 15 rokov, ich obsluha nie je až taká komplikovaná a napriek tomu ich dokáže zodpovedne ovládať max. tretina vodičov..
Reply on: Ttom #199827:
V projekte je to, čo sa realizuje.
Žiaľ, prakticky nikto tu nemal možnosť niečo pripomienkovať, keďže hlavný dopravný inžinier ukázal projekt až po vydaní stavebného povolenia.
Reply on: OBUS #199840:
Pre rozvoj MHD je kľúčové najmä to, aby nečakal šrot na zastávke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.