"Na doklade sa nachádzali daňové identifikačné čísla obidvoch subjektov, aj dopravného podniku, aj firmy Car Towing. Je to v rozpore s koncesnou zmluvou, ale tiež s daňovými predpismi, keďže Car Towing vystavoval daňové doklady v mene inej spoločnosti," hovorí predseda dozornej rady DPB
danovy doklad = faktura, podla vsetkeho sa uctavola viac ako sa ma, preto ta strata...
Inak neuvažuje sa aj nad zrušením zastávky STU pre električky, po sprevádzkovaní terminálu Blumentál? Podľa mňa by to nebolo na škodu, nakoľko tá zastávka nie je veľmi využívaná, nastupuje a vystupuje tam vždy len pár ľudí, ak vôbec niekto.
Inak všimol som si (tu v diskusii) jeden paradox.... Už vyše mesiaca (a ak vezmeme že od objednávky je to vyše polroka) mešká výroba 15 ks palubákov a 60 ks označovačov a všetci si z toho robia len srandu... By som chcel vidieť tie reakcie, ak by ich dodávateľom nemalo byť BUSE, ale EMtest.
Dalo. Ale to je ten celý problém prečo nestihli zaradiť tie tbusy 1.mája ako sa dušovali na prvej tlačovke aj spolu s počiatkom, primátorom a spol. A preto boli aj tie články a reportáže, voči ktorým sa DPB tak ohradzuje.
Že meškala výroba palubákov a ich domontovanie do tbusov.. a potom keď by už "krabice" a označovače boli, ešte sa vyvíjal/dorábal softvér. Teraz keď už je možno v pár vozoch nahratý (podľa dispečerského fóra testovali už vozy (teda skôr palubáky) s nahratými službami) tak by to školenie mohlo byť aj v kanceláriach...
Ono pozor, vy si robíte srandu z tých školení, ale tí trolejbusáci sa naozaj musia zaškoliť.. na nový palubák..
Lebo ako vieme meškanie pri zaradení do premávky oproti deklarovanému 1. máju bolo pre neskoré dodanie palubákov, následne sa vyvíjal a neskoro dodal softvér, následne sa školili ľudia v DP ktorí ho majú používať a nahrávať tam údaje a teraz sme možno už vo finálnej fáze keď sa školia vodiči ako ten nový zázrak používať..
(keďže doterajšie palubáky sú tu už cca 15 rokov, ich obsluha nie je až taká komplikovaná a napriek tomu ich dokáže zodpovedne ovládať max. tretina vodičov..
V projekte je to, čo sa realizuje.
Žiaľ, prakticky nikto tu nemal možnosť niečo pripomienkovať, keďže hlavný dopravný inžinier ukázal projekt až po vydaní stavebného povolenia.
ivanbuto
Žiaľ, prakticky nikto tu nemal možnosť niečo pripomienkovať, keďže hlavný dopravný inžinier ukázal projekt až po vydaní stavebného povolenia.