Tak, ale aby ti ani na tých kvalitných cyklochodníkoch neparkovali autá dosiahneš v BA podmienkach iba tak, že miesto bielej čiary ich oddelíš klincovým pásom. Inak, všetky tie trasy čo si sem dal sú v pohode a využíva ich celkom dosť cyklistov (už neraz som po Špitálskej šiel v kolóne náhodne sa pozbieraných cyklistov).
Je to fajn, ale druhá vec je že sa mali najprv vybudovať KVALITNÉ cyklotrasy (nie typu Americké námestie, Špitálska) a až po tom robiť požičovne bicyklov. Požičovne sú umietnené napr. pri prestupných uzloch Račianske a Trnavske mýto. Je to síce logické ale kam z tadiaľ? Budú ľudia jazdiť cez Šancovú, Račiansku alebo Trnavskú?
Páči sa mi celkom to nové hlásenie Poštová Martinus. Je ovela živšie ako ostatné hlásenia. (Ľubica musela byť akási veselšia ) Pripomína mi to to rázne hlásenie v Košiciach kde sa na to cestujúci nemusí priam sústrediť, aby ho vnímal. Extrém je vo vlakoch kde je to tak "ponuré" že pri hlásení niektorých staníc zaspávam a pri takom Leopoldove je počuť len prvú časť slova a to "ov" akoby zhlta. Druhá vec je však to, že zastávka sa oficiálne premenuváva 01.05. a minimálne v sobotu (26.04.) ju už električky hlásili a taká Ulica svornosti nie je vo vozidlách dodnes.
Presne preto sa pýtam či stým niekto nemá skúsenosti. Viem ako byrokraticky to v BA chodí. Zrejme najschodnejšie, ale aj drahšie riešenie z pohľadu materiálu by bolo kúpiť asfalt vo vreci vysypať ho tam a tým zaplátať tie diery napr. v noci ako to robila Zelená hliadka. Len by to vyzeralo ako päsť na oko keďže povrch je betónový. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Tedomík