Reply on: endrucio #198753:
Tak z pohľadu zákona je to skôr výjazd z miesta mimo cesty, ale na druhú stranu, keď tam niekto zablokuje trolejbus, tak je to proste blb. ?
V zahraničí som pár krát videl aj špeciálne zastávky pre autá, malo to označenie K+R (Kiss and Ride) 
Tým sa ale nezastávam špekulantov. BUS pruh pochopím vždy a využívam ho nevyhnutne na účel odbočovania alebo zaraďovania
Ike
Ak má vozidlo na kruháči prednosť, tak sa nemá sám od seba ako upchať, pretože autá, ktoré by preťažovali jeho kapacitu sa tam jednoducho nedostanú.
Naopak, ak má prednosť vozidlo na vjazde tak mechanizmus bude púšťať autá do kruháču hlava-nehlava.
Predstav si kruháč so 4 výjazdmi podľa svetových strán s kapacitou 10 áut. Stačí ti 6 áut zo západu, ktoré chcú odbočiť na 3 výjazde (sever) a 6 áut z východu, ktoré chcú odbočiť na 3 výjazde (juh) ,ktoré sa vyskytnú v jednom okamihu. Máš ukážkový deadlock.