Momotina to nemusi byt, nezabudaj ze Skodovka ma dost zakazok a je otazne ci by dokazala aj tych poslednych 15 vyrobit vcas. Osobne inak dufam ze objednaju navyse obojsmerne, kedze do Petrzalky ich budeme potrebovat.
Keď sa pozriem na CP cez týždeň, na Hl.st. je 13 minút, prestávky robia striedači. To znamená po odpočítaní technológie, obratu a vyrovnania meškania ešte zostáva 4 až 5 min ako "vata". T.j. ak by stanovený čas na celé kolo mal presiahnuť 27 min (v súčasnosti je stanovený na 23 min), len vtedy by bolo potrebné ďalšie vozidlo do výpravy.
Pre ďalších diskutujúcich: Jazdné časy sú inak stavané na sedlo, poobedňajšie zápchy v meste by si vyžadovali ďalšie "zápchové vozidlo", nie a priori predložovanie jazdnej doby. Treba aj v sedle pridávať viac ako 4 minúty do jazdnej doby na kolo?
Cez víkend je kolo stanovené na 22 min, tu pravda, že ak by bola čo i len 1 min navyše, vyžadovalo by si to ďalšie vozidlo do výpravy.
Objektívne vyhodnotenie popri empirických pozorovaniach dajú aj údaje z dátových kariet.
Cestovný poriadok a jeho zmeny schvaľuje dopravný správny orgán. Ak cestovný poriadok upravuje trasu autobusovej linky a harmonogram spojov na základe plánu dopravnej obslužnosti alebo zmluvy o službách, schvaľuje ho, ako aj jeho zmeny, aj objednávateľ dopravných služieb (ďalej len "objednávateľ").(§ 15 ods. 3 zákona o cestnej doprave). Takže ten výklad je naozaj zaujímavý.
JamaVOku