Cestovný poriadok a jeho zmeny schvaľuje dopravný správny orgán. Ak cestovný poriadok upravuje trasu autobusovej linky a harmonogram spojov na základe plánu dopravnej obslužnosti alebo zmluvy o službách, schvaľuje ho, ako aj jeho zmeny, aj objednávateľ dopravných služieb (ďalej len "objednávateľ").(§ 15 ods. 3 zákona o cestnej doprave). Takže ten výklad je naozaj zaujímavý.
s tým že by sa možno zriadili zastávky na klemensovej a lazaretskej a ešte by aj obsluhovalo malú scénu... neviem boli by tam určite kratšie čakacie doby.. skrátili by sa kolóny a pravdepodobne i by boli o dosť menšie meškania
Cez Kollárko k SND keď chodila X13, tak za tých čias sa meškalo aj cez 20 minút.. tam sa rôzne dni viac krát stalo že sa dobehli (a na trati potom aj obehli) obe poradia - a to mala interval 20 min... napr. prvý voz meškal 24 min. a druhý 4 ..
Skôr sa treba opýtať, prečo správny orgán (magoriát) schválil takýto CP? Odpoveď: Lebo pri CP s dlhšou jazdnou dobou by bolo treba ďalšie voze, alebo zhoršenie intervalu a magoriát ako objednávateľ nechcel ani jedno ani druhé.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007