Keď sa pozriem na CP cez týždeň, na Hl.st. je 13 minút, prestávky robia striedači. To znamená po odpočítaní technológie, obratu a vyrovnania meškania ešte zostáva 4 až 5 min ako "vata". T.j. ak by stanovený čas na celé kolo mal presiahnuť 27 min (v súčasnosti je stanovený na 23 min), len vtedy by bolo potrebné ďalšie vozidlo do výpravy.
Pre ďalších diskutujúcich: Jazdné časy sú inak stavané na sedlo, poobedňajšie zápchy v meste by si vyžadovali ďalšie "zápchové vozidlo", nie a priori predložovanie jazdnej doby. Treba aj v sedle pridávať viac ako 4 minúty do jazdnej doby na kolo?
Cez víkend je kolo stanovené na 22 min, tu pravda, že ak by bola čo i len 1 min navyše, vyžadovalo by si to ďalšie vozidlo do výpravy.
Objektívne vyhodnotenie popri empirických pozorovaniach dajú aj údaje z dátových kariet.
Cestovný poriadok a jeho zmeny schvaľuje dopravný správny orgán. Ak cestovný poriadok upravuje trasu autobusovej linky a harmonogram spojov na základe plánu dopravnej obslužnosti alebo zmluvy o službách, schvaľuje ho, ako aj jeho zmeny, aj objednávateľ dopravných služieb (ďalej len "objednávateľ").(§ 15 ods. 3 zákona o cestnej doprave). Takže ten výklad je naozaj zaujímavý.
s tým že by sa možno zriadili zastávky na klemensovej a lazaretskej a ešte by aj obsluhovalo malú scénu... neviem boli by tam určite kratšie čakacie doby.. skrátili by sa kolóny a pravdepodobne i by boli o dosť menšie meškania
Cez Kollárko k SND keď chodila X13, tak za tých čias sa meškalo aj cez 20 minút.. tam sa rôzne dni viac krát stalo že sa dobehli (a na trati potom aj obehli) obe poradia - a to mala interval 20 min... napr. prvý voz meškal 24 min. a druhý 4 ..
ivanbuto
Pre ďalších diskutujúcich: Jazdné časy sú inak stavané na sedlo, poobedňajšie zápchy v meste by si vyžadovali ďalšie "zápchové vozidlo", nie a priori predložovanie jazdnej doby. Treba aj v sedle pridávať viac ako 4 minúty do jazdnej doby na kolo?
Cez víkend je kolo stanovené na 22 min, tu pravda, že ak by bola čo i len 1 min navyše, vyžadovalo by si to ďalšie vozidlo do výpravy.
Objektívne vyhodnotenie popri empirických pozorovaniach dajú aj údaje z dátových kariet.