tak v katalógu máme 30Tr 6001-6020, už len aby dorazili... ?
keďže má byť 15ks s APU, malo by byť jasno aj v otázke ich číslovania - budú zaradené v jednej rade spolu s ostatnými 30Tr
Tento tyzden som absolvoval par jazd mhd po dlhsej dobe pretoze sa mi pokazilo auto, a musim sem napisat par postrehov:
1.to nariadenie o znizeni rychlosti elektriciek v tuneli akoze fakt nemyslia vazne, to kvoli par dodatocne zlegalizovanych ciernych stavieb v okoli tunela sa tam stale bude jazdit takymto slimacim tempom? Ze znizenie hlucnosti? A tie kvanta aut v centre kde takmer nepocut vlastneho slova im nevadia??? Toto povazujem za vysmech ludom co musia chodit mhd.
2.Niektore tie prenajate tr su strasne docmarane, to uz sme ich takto dostali?
3.Na viacej Sorkach som videl na bokoch velke casti odlupnuteho laku kde bolo vidno plech, toto je dost nezvycajne na takto mladych busoch.
Tak napríklad pracovníčky DPB, či je to v kontaktných centrách, alebo na info linke sú vždy milé a príjemné a ak niečo potrebujem poradia mi. Zdá sa mi, že aj revízori sú v poslednej dobe nejakí milí. Tie gorily už nevidávam
netušíš, prečo sa neviem zbaviť dojmu, že to bude presne tak, ako píšeš?
žeby to bolo týmto Absurdistanom, kde Delfín si môže robiť, čo si zmyslí a nikto ho nie je ochotný kopnúť do prdele? ☠
Neviem ako to v ZSSK bezi na vsetkych urovniach riadenia, ja vsak viem o jednom pripade, kedy vlakveduci dostal pochvalu od cestujucej (pomoc a ochota pri nastupe/vystupe, usadenie informacie o prestupe..) a dostal dakovaci dekret od generalneho a aj nieco k platu
Počul som o prípade že na jednu (dve) pracovníčky infocentra išlo aj viac pochvál, lebo tie boli naozaj vo všetkom ochotné.. avšak ich nadriadení v ZSSK sa zachovali typicky slovensky a tieto pochvaly im, samozrejme, nijako v hodnotení nezohľadnil.. takže aj tie kedysi milé a ochotné to už asi prestalo baviť...
Tak pracovníčky v tom centre sa vyznačujú vedomosťami a "ochotou" ako ostatne všetky na tej stanici, ak chce človek niečo viac ako lístok do Viedne/Prahy.
Nadavam ja. Pohan 39na si pokojne pride o 2 minuty skor a nestiham prestup z kollarka. To vazne v sebe nema vodic tolko, ze jediny spoj do mlynskej doliny, ktory ide 3x za hodinu neodsoferuje podla grafikonu? Teraz tu budem cakat 20 minut jak dilino! Zn: som po nocnej a zomieram pre kusok postele!
Poradím ti lepšie, hneď vedľa info centra, v tej chodbe, je veľká nástenka venovaná IDS BK, kde sú všetky základné info ako na papieri ZSSK, tak na papieri BID... takže ak budeš mať nabudúce nezhody, rovno ich tam pošli nech si to prečítajú. Inak platí to, čo napísal zlošuk... písomná sťažnosť s popisom situácie (daj tam aj čas, nech vedia ktoré pracovníčky si to majú doštudovať).
Nic aktivovat NETREBA, podaj oficialnu (pisomnu) reklamaciu kde pozaduj vratenie cestovneho a upozorni ze ti boli pracovnickami poskytnute zle informacie. Ak s tym potrebujes pomoct, napis mi a zajtra (v nedelu) sa ti ozvem.
Inač keď už sme pri tej BID, tak dnes v Rádiu Point hlásali, že spustenie k spusteniu 2. etapy by mohlo prísť uź na prelome marca/apríla. Nie je to však záväzné a o skutočnom termíne nás budú informovať.
Takže pevne verím, že od mája/júna bude 2. etapa už spustená.
Snáď nebude trvať dlho a pripoji sa Rajka, Kúty, prip. Hainburg
Dnes som mal konflikt so ZSSK. Kupoval som si električenku cez internet (pred asi vyše týždňom) a dnes, keď som cestoval vo vlaku linky S20, tak sa sprievodcovi nenačítala, resp. načítala sa mu len tá predchádzajúca, ktorá mi platila do februára, keďže tú aktuálnu som nemal aktivovanú. Musel som si teda zaplatiť cestovné + príplatok čo činilo 1,95€ za blbý úsek Devínska Nové Ves-Hlavná stanica
Šiel som si to dať skontrolovať do DPB, že či tam teda tú elektriČenku vôbec mám. Pani to aktivovala a išieľ som s tým na zákaznícke centrum, kde začali ma tam presviedčať, že moja Bratislavská mestská karta nie je električenka, ale len platobná karta.... boli tam 3 ženy, našťastie aspoň jedna po čase povedala tej kolegyni, že to je aj električenka (ale to bolo všetko). Ptm ma všetky začali presviedčať, ako BMK u železníc neplatí, oni nemajú zmluvu, takže BMK nemôžem používať ako električenku vo vlakoch a na cestovanie u nich si musím vybaviť ich kartu. Keď som im však povedal, že na tú kartu sa dá normálne cestovať, že je v IDS, iba sa nedá u železníc a u SL zakúpiť a to, že tú BMK používam ako električenku vo vlaku pravidelne... vymýšľam si, hlúposti.... To sa nedá používať vo vlaku, ja im nerozumiem, oni s tým nič nemajú, tú kartu nevydali oni, nech si to riešim s DPB, tá BMK mi platí len v spojoch DPB.....
Proste nedali si nič vysvetliť... Požadoval som teda, aby mi skontrolovali platnosť a to cestovné vrátili, oni mi však tú BMK nemajú ako skontrolovať. Poslali ma k informáciam, z tadiaľ k pokladni, tam detto a tí ma poslali na DPB. Žiaľ ani pani v DPB (hoci bola ochotná) nemala potvrdenie ako vytlačiť, poslala ma teda na Olejkársku, nech skúsim šťastie tam. Žiaľ príhoda sa opakovala, tak som šiel nakoniec domov, aby som si to potvrdenie vytlačil. Pre istotu som si vytlačil aj tie info z www.bid.sk.
Keď som došiel na stanicu, stále sa opakovala ranná situácia. Až keď som im ukázal tú kopu papierov, začala ich pani študovať. Ptm si vytiahla info leták o IDS BK (ráno ho vytiahnúť nemohla a naštudovať ho za tých 10 mesiacov čo ten systém funguje sa asi tiež nedalo...) Ptm vyťahovala ďalšie svoje zložky. No nepreháňam, ak tie info študovala 20 min. Po tom naštudovaní, mi ukázala nejaký papier, na ktorom bolo, že sa u nich sa na BMK električenka zakúpiť nedá. Zas som jej musel vysvetlovať rozdiely pri predaji a cestovaní s ňou.... Zas si to študovala. Načítala mi ešte raz tú kartu, kedy sa jej už električenka objavila keďže som bol medzi tým v DPB ešta si 3 krát a vždy mi ju kontorlovali a aktivoválali) Keď mi to však ráno pozerala, tak nič nevidela (nechápem ako keď som si to bol ešte predtým aktivovať).... Ptm to študovali všetky 3 pracovníčky, až ptm jedna vytiahla niečo z IDS BK, kde po dĺhočíznom hľadaní našla predsa len niečo a to, že zakúpený ePCL si musím najprv aktivovať u revízora, v automate alebo v predajnom centre a až ptm s ňou cestovať vo vlaku, keďže sprievodca len skontroluje jej platnosť. Takže moja reklamácia je neopodstateľná.
3 hodiny som zbytočne stratil a to preto, lebo 3 pracovníčky infocentra mi nevedeli poskytnúť základné informácie a musel som behať po celej Bratislave a až keď som im doniesol za hrsť papierov, začali to vôbec riešiť. Do vtedy mi podávali len zlé informácie, pričom absolútne nemali šajnu o čom hovoria. Keď je teda písané to že si musím ePCL najprv aktivovať, ok to akceptujem, ale nie to, aby mi informátor, ktorý ma na starosti práve podávať informácie trepal nezmysli typu, že BMK je iba platobná karta a na železnici s ňou nemôžem cestovať, na to si musím zakúpiť ich kartu. Tie informácie som nemal ja naháňať, to by mali vedieť oni. No čo už vrátiť sa to nedá a nabudúce budem múdrejší a pôjdem si to aktivovať. Mohlo by inak imhd.sk na toto upozorniť, že pred jazdou vo vlaku tú električenku treba aktivovať.
práve naopak, mali by prísť čo najskôr, aby mohli sa vrátiť "modré blesky" do Plzne, škoda vyhadzovať peniaze za ich prenájom, už ani dnes podľa mňa nie sú tu potrebné...
trolejbus6207
keďže má byť 15ks s APU, malo by byť jasno aj v otázke ich číslovania - budú zaradené v jednej rade spolu s ostatnými 30Tr