lebo treba naplniť zmluvu s 4RAIL, treba minúť vyčlenených 1,6M € na prenájom trolejbusov, však prachov na rozhadzovanie máme neúrekom, rastú priamo na strome, stačí ich len otrhať... ?
pokiaľ nebudú súdruhovia manageri typu Delfína hmotne zodpovední za dôsledky svojho bačovania vo funkciách, tento Absurdistan nikdy neskončí... ☠ ☠ ☠
tak v katalógu máme 30Tr 6001-6020, už len aby dorazili... ?
keďže má byť 15ks s APU, malo by byť jasno aj v otázke ich číslovania - budú zaradené v jednej rade spolu s ostatnými 30Tr
Tento tyzden som absolvoval par jazd mhd po dlhsej dobe pretoze sa mi pokazilo auto, a musim sem napisat par postrehov:
1.to nariadenie o znizeni rychlosti elektriciek v tuneli akoze fakt nemyslia vazne, to kvoli par dodatocne zlegalizovanych ciernych stavieb v okoli tunela sa tam stale bude jazdit takymto slimacim tempom? Ze znizenie hlucnosti? A tie kvanta aut v centre kde takmer nepocut vlastneho slova im nevadia??? Toto povazujem za vysmech ludom co musia chodit mhd.
2.Niektore tie prenajate tr su strasne docmarane, to uz sme ich takto dostali?
3.Na viacej Sorkach som videl na bokoch velke casti odlupnuteho laku kde bolo vidno plech, toto je dost nezvycajne na takto mladych busoch.
Tak napríklad pracovníčky DPB, či je to v kontaktných centrách, alebo na info linke sú vždy milé a príjemné a ak niečo potrebujem poradia mi. Zdá sa mi, že aj revízori sú v poslednej dobe nejakí milí. Tie gorily už nevidávam
netušíš, prečo sa neviem zbaviť dojmu, že to bude presne tak, ako píšeš?
žeby to bolo týmto Absurdistanom, kde Delfín si môže robiť, čo si zmyslí a nikto ho nie je ochotný kopnúť do prdele? ☠
Neviem ako to v ZSSK bezi na vsetkych urovniach riadenia, ja vsak viem o jednom pripade, kedy vlakveduci dostal pochvalu od cestujucej (pomoc a ochota pri nastupe/vystupe, usadenie informacie o prestupe..) a dostal dakovaci dekret od generalneho a aj nieco k platu
Počul som o prípade že na jednu (dve) pracovníčky infocentra išlo aj viac pochvál, lebo tie boli naozaj vo všetkom ochotné.. avšak ich nadriadení v ZSSK sa zachovali typicky slovensky a tieto pochvaly im, samozrejme, nijako v hodnotení nezohľadnil.. takže aj tie kedysi milé a ochotné to už asi prestalo baviť...
Tak pracovníčky v tom centre sa vyznačujú vedomosťami a "ochotou" ako ostatne všetky na tej stanici, ak chce človek niečo viac ako lístok do Viedne/Prahy.
Nadavam ja. Pohan 39na si pokojne pride o 2 minuty skor a nestiham prestup z kollarka. To vazne v sebe nema vodic tolko, ze jediny spoj do mlynskej doliny, ktory ide 3x za hodinu neodsoferuje podla grafikonu? Teraz tu budem cakat 20 minut jak dilino! Zn: som po nocnej a zomieram pre kusok postele!
Poradím ti lepšie, hneď vedľa info centra, v tej chodbe, je veľká nástenka venovaná IDS BK, kde sú všetky základné info ako na papieri ZSSK, tak na papieri BID... takže ak budeš mať nabudúce nezhody, rovno ich tam pošli nech si to prečítajú. Inak platí to, čo napísal zlošuk... písomná sťažnosť s popisom situácie (daj tam aj čas, nech vedia ktoré pracovníčky si to majú doštudovať).
Tedomík