Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mikimo123 #198516:
bolo to opacne?
Reply on: mathre #198517:
podľa stránky http://www.plzensketrolejbusy.cz bolo koncom februára vyrobených a otestovaných 6ks 30Tr a 1ks 31Tr s tým, že ďalšie 30Tr sa kompletujú, dúfajme, že Delfín a spol nebudú zdržovať ich dodanie a sprevádzkovanie...
Reply on: mathre #198517:
posledna informacia bola, marec, resp. koniec marca.
Zdravím. Koncom januára sa písalo že prvý trolejbus by mal do BA doraziť v priebehu februára. Neviem ako na tom je/sú a kedy prídu???
Aktualne nehoda 4927 a 4117 pri tesku medak trosku pobozkal zozadu 4117 a taktiez sa vozidlu 4117 utrhli stredne dvere
Reply on: S499.1023 #198506:
LOL, Najlepsie pred okna hej? ?
Reply on: M.C. #198510:
tie trofle su idealne na L61 a L63.
Reply on: diwi #198512:
Hehe , pekne.

Teraz policajné vyšetrovanie - budú vyšetrovať len DPB !!! Keďže dodávka mala znak DPB 😃
Reply on: Andy #198508:
Taká pikoška. Presne toto sa stalo pri stavbe prvej eliny (Fővonal) v roku 1895. Pri stavbe v úzkych uličkách sa namiesto stĺpov taktiež používali háčiky (vtedy samozrejme museli mať dizajn...) Tieto háčiky sa použili aj na bývalom kľukatom Suchom mýte, kde na to ľudia reagovali podobne negatívne. Nakoniec sa však všetkých podarilo presvedčiť a dohodnúť sa s nimi, až na majiteľku kaviarne na Suchom mýte č.15, pani Emíliu Reidnerovú. Tá si silou mocou odmietala takto "ozdobiť" dom. Vraj by sa veľmi zošpatil a stratil by na hodnote... (Niečo na spôsob jedného nemenovaného spevavého petržalčana 😃 ) a preto tam dalo P.V.V.V. obrovský drevený stĺp, ktorý (naschvál) umiestnili priamo pred vchodom jej kaviarne. Takže sa jej takto vypomstili 😃
Reply on: Tedomík #198507:
Predpokladám, že pokračovanie je také, že majiteľ nehnuteľnosti po obhliadke stĺpu dopravný podnik urýchlene poprosí, aby tam predsalen nechali tú kotvu. ?
Reply on: S499.1023 #198506:
Pokračovanie nabudúce?
Reply on: Ámos #198496:
Trvalo mi dlhšie, než som sa dostal k odpovedi. Takže: DP města Pardubic to rieši tak, že má na dvore pripravený jeden veľký, škaredý, hrdzavý priehradový stĺp- Keď majiteľ nehnuteľnosti odmieta kotvu, privezú stĺp na miesto a začnú pripravovať jeho inštaláciu.
Dnes som spozoroval, že keby obsluhovala x13 aj Malú scénu, jazdná doba by sa vôbec nepredĺžila

Totiž semafory na križovatke Dojst.rad-Landererova a Dojst.rad-Krupkova sú prepojené a vlastne vždy to vychádza tak, že keď x13 dostane z Wustenrotu k Novému SND zelenú. Zastaví na zastávke a ide ďalej, tak na Krupkovej musí stáť vždy. Aj keby bodič išiel maximálnou rýchlosťou a na zastávke by nikto nenastupoval, zelenú by tam nestihol. Tá červená na Krupkovej trvá dosť dlho. Za ten čas, kým dostane zelenú by už zatvárala dvere na Malej scéne keby to obišla. Hoci Krupkova dostane zelenú o niečo skôr ako zo zastávky Malá scéna, hneď za zákrutou je červená na ďaľsom semafore, ktorá čaká na vozidlá z Malej scény a až vtedy ich pustí. Čiže hoci tá x13 tú zastávku neobsluhuje, na jazdnej dobe neušetrí vôbec nič.
Reply on: Mike #198498:
Tak zasa interval na L43 nie je nemenný (na rozdiel od zákazu vjazdu, ktorý sa môže/bude meniť len k horšiemu), že áno. Najmä v lete je tých 60 minút v sedle a 40 cez víkendy na hanbu.

Mimochodom, ako píšu v EIA, tak ľudí má voziť aj elektrický vláčik s hodinovou kapacitou vyššou ako má dnes L43.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.