"Po oboch stranách komunikácie pred daňovým úradom zrealizuje integrovanú zastávku MHD tzv. „Viedenského typu“, ktorá zjednotí niekoľko existujúcich zastávok v okolí."
Do Budapešti príde 37 električiek CAF
25ks 34 metrových (v septembri 2015 príde prvá)
12ks 56 metrových (v marci 2016 príde prvá)
Do mája 2016 prídu všetky
Kratšie budú premávať na linkách 3, 17, 19, 61
Dlhšie na linke 1
Ďalej som to moc nepochopil nwm či má byť nejaká opcia alebo čo....
Plánuju zakúpiť ďalej ešte 87 nových električiek, ktoré plánuju dať napr. na linku 2
Teraz sa inak roztrhlo vrece noviniek v Budapeštianskej MHD
V tomto období robia masívnu obnovu vozového parku či je to metro, autobusy, čiastočne aj trolejbusy, teraz plánuju električky a modernizáciu a výstabu tratí (+ nové metro)
vcera v spoji 202 som si vsimol polepy s Judr. FICOm po oknach celeho vozu, je to po pravnej stranke v poriadku?Neviem narychlo najst podmienky politickej agitacie , ci MHD sa moze takto polepovat...
Ale nikde nie je špecifikované, že ako budú vyzerať, že si nebudeš môcť sadnúť na zem, alebo si nemôžeš doniesť vlastnú rozkladaciu rybársku stoličku. Osobne na VT643 oceňujem veľmi to, že tam niesú schodíky ako u toho dvojčaťa.
Tie grafity by mozno mali aj kazdy den umit. Mozno by potom sprejerov prestalo bavit tam carbat ako skolkari, ked to potom aj tak uz nikdy neuvidia... Aj ked by to stalo urcite nieco naviac...
Každopádne tá ich tlačová správa k zmenám v grafikone (minulý december) je prinajmenšom smiešna: „Naši klienti budú môcť cestovať komfortnejšie s dostatkom voľných miest na sedenie“ ?
Jedna VT643 má od 137 do 161 miest na sedenie, dvojdielna VT642 80-98 (zdroj : http://de.wikipedia.org/wiki/Bombardier_Talent). Problém je, že tie dvojdielne by tu mohli premávať akurát tak na tých kratších trasách BA - DS, ale cez víkend poobede buď vo dvojici alebo rovno VT643 nasadiť. Naproti tomu taký Link II má 120 miest na sedenie a Link III má 160-170 cca. Čiže keby mal Regio Jet namiesto second-handov novostavbu Link II a jadzili by im vo dvojiciach, tak by sa to vyrovnalo Os vlaku zloženému z lokomotívy a troch vozňov typu B, či Bdt. Navyše by ušetrili aj na poplatkoch za ŽDC lebo dva Link II spolu vážia 168,8t, zatiaľ čo 750+3x okolo 195t a za rok môže pri tých nabehaných kilometroch výjsť poplatok za ťažšiu súpravu slušnú sumu navyše + pri lokomotíve s vagónmi pribúda potreba obehnutia súpravy v stanici, čo je v prípade meškania na príťaž, zatiaľ čo vo vratnej súprave, iba rušňovodič prebehne na druhú stranu a je vybavené.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A