Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #198076:
A kto tvrdil, ze tam su najvacsie uniky? Aj toto je jedno z moznych opatreni, ktore ma svoje nesporne plusy... Nemaj prosim dojem, ze mas patent na vsetko... ?
Mam na vas taku otazocku neviem ci sa to zda len mne ale mnozstvo soferov zacina k svojej praci v poslednej dobe pristupovat uplne inaksie aj v pozitivnom aj negativnom slova zmysle je to dosledok nejakych vnutornych zmien v DPB ci co tak ze ci ste nieco podobne nepostrehli aj vy
Reply on: Valec #198072:
Nezabudnime na vysnivany evidencny listok pre nevidiacich a cestujucich na voziku. Prakticke a este k tomu mame vsetkymi vysnivanu evidenciu!
Reply on: Ámos #198052:
Vychadzas z (milneho) predpokladu ze automaticky kto ma PCL je stary zakaznik a kto ma JCL je novy zakaznik. Urcite si si ale vsimol ze operatori zvyhodnuju najma VIAZANYCH zakaznikov a vyhody za viazanost su ovela vacsie ako vyhody za to ze si novy zakaznik.
Reply on: dyspozytor #198068:
To si naozaj myslíš, že najväčšie úniky na cestovnom sú na linkách, ktoré prevezú desať cestujúcich za deň a cez víkend? Podľa mňa si úplne vedľa.
Reply on: Valec #198041:
A hlavne aj ked sa niekto taky najde, moze mu byt zmena vzoru ukradnuta.
Reply on: Valec #198072:
Ako som pisal, skor ci neskor... bud trpezlivy?
Reply on: Ámos #198059:
Všetci s obmedzenou schopnosťou štverať sa schodmi by povedali to isté.. Aj toho ušetreného času pri výmenách, čo ti poviem, odpudivé..
Reply on: dyspozytor #198068:
A na všetkých ostatných linkách si budú všetci povinne "prikladať" kartu. ?
Reply on: JamaVOku #198069:
z jednoducheho, zamedzenie unikom cestovneho...
Reply on: S499.1023 #198067:
pomiešalo sa to lebo som sa nevyjadril dobre. Ale niektorí to pochopili. Ja som reagoval na tu jeho vetu o revízoroch, že poobední končia o 21 a noční začínajú o 23. Na to som odpovedal, že ak je to pravda, tak to bude posledné roky, lebo v minulosti tí poobední končili v noci rôzne a tí noční určite začínali pred 21., takže čo si ja pamätám určite nebola taká "diera" kedy by v meste nebol ani jeden revízor.. teda určite nie pravidelne..
Reply on: dyspozytor #198068:
A to akoze z akeho dovodu?
Reply on: 810zssk #198029:
skor ci neskor sa aj tak prepracujeme k nastupu cez predne dvere na a-bus linkach typu:77,82,130... plus vsetky tzv. midibusove, s moznym rozsirenim aj na dalsie v so+ne+sv.
Reply on: Mike #198065:
te s Ámosom pomiešali dokopy najmenej tri veci:
a) Ty hovoríš o zamestnancoch DPB.
b) Ámos hovorí o turnusoch krátky - dlhý týždeň (poväčšine čašníci a iní krčmári).
c) Ja hovorím v súlade s jeho zadaním o 12 h smenách, kde sa väčšinou robí denná - nočná - voľno - voľno a strieadnie smien najobvklejšie býva o 06:00 a 18:00.
Reply on: Ámos #198064:
Už si sa stal hovorcom obyvateľov Bratislavy alebo používaš pluralis maiestaticus?
Mne sa teda viac páči model Cottbus, kde do všetkých KT4 vložili NP diel a majú všetky sopje garantovane bezbariérové ako 5,5 garantovaného NP poradia.
Reply on: Ámos #198063:
Tak to bude nejaký najnovší výmysel tohto vedenia... čo ja si pamätám jednak aj tí poobední vždy rôzne začínali a potom robili +8 hodín (niekedy od 12tej, inokedy od 13, 14 a tušim aj na 15tu chodili občas - tí boli do 23..). A tí čo chodili na nočáky začínavali okolo 20-21. hod..
Reply on: S499.1023 #198061:
No to sa zda, ze radsej 60x 29T/30T (aj ked jednooky medzi slepymi kral) a garantovane poradia NP vozidiel a zvysok T3 nech len dozije.
Ziadne vane nechceme ?
Reply on: S499.1023 #198062:
No a ja zase nepoznam nikoho v turnuse kraty-dlhy, kto by mal elektricenku ?
Dovod je aj ten, ze koncia vacsinou po 22.00, takze si uz listok necvakaju ?

To je uz ale chyba DPB, ze je verejnym tajomstvom, ze vecerna sluzba konci revizorom o 21.00 a nocna zacina o 23.00.
Reply on: Ámos #198060:
Ľudia, pracujúci v 12 h prevádzkach väčšinou využívajú dlhšie voľno medzi smenami na voľnočasové aktivity, takže paradoxne využívajú električenku ešte viac. Aspoň ja nepoznám nikoho s turnusom DNVV, kto by električenku nemal.
Reply on: Ámos #198059:
Vaňa samozrejme JE odpudivá záležitosť. Ale z hľadiska pomeru cena/úžitok neoprekonateľná.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.