A kto tvrdil, ze tam su najvacsie uniky? Aj toto je jedno z moznych opatreni, ktore ma svoje nesporne plusy... Nemaj prosim dojem, ze mas patent na vsetko... ?
Mam na vas taku otazocku neviem ci sa to zda len mne ale mnozstvo soferov zacina k svojej praci v poslednej dobe pristupovat uplne inaksie aj v pozitivnom aj negativnom slova zmysle je to dosledok nejakych vnutornych zmien v DPB ci co tak ze ci ste nieco podobne nepostrehli aj vy
Vychadzas z (milneho) predpokladu ze automaticky kto ma PCL je stary zakaznik a kto ma JCL je novy zakaznik. Urcite si si ale vsimol ze operatori zvyhodnuju najma VIAZANYCH zakaznikov a vyhody za viazanost su ovela vacsie ako vyhody za to ze si novy zakaznik.
pomiešalo sa to lebo som sa nevyjadril dobre. Ale niektorí to pochopili. Ja som reagoval na tu jeho vetu o revízoroch, že poobední končia o 21 a noční začínajú o 23. Na to som odpovedal, že ak je to pravda, tak to bude posledné roky, lebo v minulosti tí poobední končili v noci rôzne a tí noční určite začínali pred 21., takže čo si ja pamätám určite nebola taká "diera" kedy by v meste nebol ani jeden revízor.. teda určite nie pravidelne..
skor ci neskor sa aj tak prepracujeme k nastupu cez predne dvere na a-bus linkach typu:77,82,130... plus vsetky tzv. midibusove, s moznym rozsirenim aj na dalsie v so+ne+sv.
te s Ámosom pomiešali dokopy najmenej tri veci:
a) Ty hovoríš o zamestnancoch DPB.
b) Ámos hovorí o turnusoch krátky - dlhý týždeň (poväčšine čašníci a iní krčmári).
c) Ja hovorím v súlade s jeho zadaním o 12 h smenách, kde sa väčšinou robí denná - nočná - voľno - voľno a strieadnie smien najobvklejšie býva o 06:00 a 18:00.
Už si sa stal hovorcom obyvateľov Bratislavy alebo používaš pluralis maiestaticus?
Mne sa teda viac páči model Cottbus, kde do všetkých KT4 vložili NP diel a majú všetky sopje garantovane bezbariérové ako 5,5 garantovaného NP poradia.
Tak to bude nejaký najnovší výmysel tohto vedenia... čo ja si pamätám jednak aj tí poobední vždy rôzne začínali a potom robili +8 hodín (niekedy od 12tej, inokedy od 13, 14 a tušim aj na 15tu chodili občas - tí boli do 23..). A tí čo chodili na nočáky začínavali okolo 20-21. hod..
No to sa zda, ze radsej 60x 29T/30T (aj ked jednooky medzi slepymi kral) a garantovane poradia NP vozidiel a zvysok T3 nech len dozije.
Ziadne vane nechceme ?
No a ja zase nepoznam nikoho v turnuse kraty-dlhy, kto by mal elektricenku ?
Dovod je aj ten, ze koncia vacsinou po 22.00, takze si uz listok necvakaju ?
To je uz ale chyba DPB, ze je verejnym tajomstvom, ze vecerna sluzba konci revizorom o 21.00 a nocna zacina o 23.00.
Ľudia, pracujúci v 12 h prevádzkach väčšinou využívajú dlhšie voľno medzi smenami na voľnočasové aktivity, takže paradoxne využívajú električenku ešte viac. Aspoň ja nepoznám nikoho s turnusom DNVV, kto by električenku nemal.
810zssk