K tomu niekdajšiemu vlaku o 14:57 (v poslednom GVD, čo jazdil mal číslo 703, naspäť išiel podobný vlak s číslom 708): Od Trenčína po Púchov zastavoval ako Os preto, že v tých časoch boli medzi Trenčianskou Teplou a Ladcami rozsiahle výluky kvôli modernizácii koridoru, čo značne obmedzovalo priepustnosť trate. Tak sa to vyriešilo, že sa na danom úseku zrušil Os a nahradil sa R 703. ?
"Historický kalendár
10.1.2000 (pred 14 rokmi)
Do premávky boli uvedené prvé tri midibusy SOR B 9.5 #3501 - 3503." ? ?
Tozn. rok výroby 1999.
3501 pravidelne 90/1, od pondelka pôjde poobede dokonca spred novej busovy SND ? (Trochu kontrast oproti crosswayom jazdiacim na 801°)
3503 podľa výpravy aktuálne dokonca na celodenke 91 ...
Po Trenciansku Teplu chodi ako Rex z dovodu ze v Pon-stvrtok premava v rovnakej casovej polohe Rex a v piatok je predlzeny do Humenneho. Samozrejme ze ma byt ten Rex vedeny len po Trencin, ale v TN teraz prerabaju stanicu a pre nedostatok kolaji sa suprava odstavi v T. Teplej a rano sa vrati spat. Aby sa nezmenil v piatok spoj pre cezpolnych (Rex ma do 60km nizsie cestovne) tak preto sa to uplatnilo aj na Sarisana.
To je niečo podobné, ako vlaky EuroCity v smere na Budapešť, za Štúrovom to zastavuje na neprimerane veľa miestach, príde mi to, ako nejaký osobák. Napriek tomu, EuroCity nemenia počas jazdy svoju kategóriu. Apropo, prečo zrovna po Trenčiansku Teplú?
on je ako REX vedený na trati bratislava- trenčianska teplá
kedysi chodieval o 14:57 z bratislavy do žiliny vlak a ten bol po trenčín vedený ako rýchlik zo zastavením v pezinku a zlatovciach, od trenčína po púchov ako osobák a od púchova zase ako rýchlik
Tak ale kto tam stavia? ? Svojim spôsobom je vlastne cesta II/505 ich majetkom ? Čudujem sa nespravili kruháč na diaľnici. Ostatne, cieľ "Bory" je na značení na celom dotknutom úseku diaľnice najpočetnejší.
No, pokrok to nie je kedze je to stale rovnako nepouzitelne, pripadne este viac matuce... to ze sa to nastavit da je vsetkym jasne, ale problem je ze to nastavene nie je.
Je síce pravda, že v Bratislavských podmienkach by to bolo sci-fi, ale tie trolejbusy financuje EÚ takže ak by sa zistilo nejaké pochybenie resp. by ho niekto nahlásil kompetentnému úradu EÚ tak sa môže stať, že to mesto bude musieť platiť z vlastného vrecka. Inak skôr reálnejšie vidím, že zverejnia dodatok ohľadom úpravy položiek v objednávke...
to by bolo treba nastaviť v systéme (dá sa), to by sa muselo chcieť, to by sa muselo rozumieť, to by sa muselo.... no, vôbec je to pokrok oproti tým tmavým displejom predtým (neboli nastavené zadné displeje v systéme)
Ani v Senci, ani v Pezinku už nebudú stáť rýchliky. V Pezinku už ani nie je potrebné zastavovať nijaký R, keďže už tam je vytvorený hustý takt.
Problematiku Senca neviem, či vôbec vyriešia niekedy. Museli by zámocké R dať do inej časovej polohy a nechať zastavovať v Senci, možno aj v Palárikove. A keďže by stáli aj v Senci, ZSSK by tieto vlaky hneď preradili do kategórie REX, práve pre IDS BK. (Preto preradili aj piatkový posilový R Šarišan do Humenného do kategórie REX, lebo stojí aj v Pezinku a Šenkviciach.)
810zssk