Dneska celkom "zábava" v Karlovke. Na zastávke sme boli 2. električka a trvalo to niečo cez 6 minút, kým sme prešli križovatkou a šinuli si to dole kopcom do Dúbravky. Ocelové boty a prkno nad vodou tomu, kto vymyslel hentú svetelnú križovatku. A pritom stačia tri značky "Daj prednosť električke"...
To je vec názoru. Mne sa to okrem zadného čela a bočných okien rôznych veľkostí celkom páči, čo sa vonkajšieho dizajnu týka. A 14Tr sa mi páčia ešte viac, nemôžem si pomôcť. Jednoducho, keď to porovnám so súdobými strojmi, tak sú 14/15Tr(M) pre mňa top. Pokiaľ sa teda bavíme len o dizajne.
Dobrý postreh s tým zadným transparentom. Dúfam, že zástupcovia DP, ktorí by mali ísť vozidlo prebrať, si túto skutočnosť uvedomia a zapíšu do protokolu! Zrejme ide len o nedorozumenie v Škodovke, kde nezvyknú vzadu montovať veľké displeje.
L98 ne Vyšehradskú neni zlý nápad, lebo tá dnes nemá plánované napojenie na šalinu, a samotná Vyšehradská je od nej pomerne ďaleko. Ale ja som skôr aj tak za ten nápad so zrušením L93 a ako náhrada vedenie jednej z liniek 98/99 (asi 99) cez Vyšehradskú namiesto Znievskej. Vyšehradská by tak bola napojená na šalinu. Ale to by potom musela konečná L98 ostať na Jasovskej => konečná L99 na Antolskej.
Neviem, tiež dosť špekulujem. Všetky verzie majú svoje výhody aj nevýhody
Však miesto L98, tá by mohla končiť vo vozovni (príp. aj na Vyšehradskej, ale to by chcelo riadnu odvahu). Z Jasovskej (a okolia) by tak zostali priamo do centra 91 a 801.
No tak pozerám, že bočný transparent namontovali, vonkajšie hlásenie zastávok namontovali, cúvaciu kameru majú ako bolo požadované, v predu na oboch stranách sú nejaké biele "krabičky" vie niekto čo to môže byť? Klimatizačná jednotka z týchto nie najdetailnejších fotiek vyzerá byť odlišná od terajšej avšak nevidím zadný transparent, ktorý mal byť takého formátu ako predný a taktiež nevidím determálne okná i keď je pravda, že dnes je už možné vyrobiť také sklá, že nemusia byť tmavé tak snáď tam sú. ?
Trochu od veci ale aj TESCO Lamač má zlé spojenie. Tam by sa dali spraviť na hlavnej ceste zastávky a k ním by mieril priamo z Tesca podchod. Bolo by to na zastávku síce ďaľej kao teraz, ale ak sa ide tunelom, tak si to človek ani neuvedomí a mohli by tam po novom zastavovať všetky linky nie teraz čo je ten chaos.
Niečo také je aj v Prahe. Žiaľ už si z toho moc nepamätám ale tuším v centre Černý most to nejak takto fungovalo k stanici metra
Ámos