Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: luky133 #196971:
A ešte drobnosť nemajú osvetlenie priestoru dverí a signalizáciu zatvárania dverí z vonkajšej strany, ale to si už nepamätám či bolo v podmienkach.
No tak pozerám, že bočný transparent namontovali, vonkajšie hlásenie zastávok namontovali, cúvaciu kameru majú ako bolo požadované, v predu na oboch stranách sú nejaké biele "krabičky" vie niekto čo to môže byť? Klimatizačná jednotka z týchto nie najdetailnejších fotiek vyzerá byť odlišná od terajšej avšak nevidím zadný transparent, ktorý mal byť takého formátu ako predný a taktiež nevidím determálne okná i keď je pravda, že dnes je už možné vyrobiť také sklá, že nemusia byť tmavé tak snáď tam sú. ?
Reply on: Valec #196968:
No ak by sa tak spravilo, tak by bolo super.

Trochu od veci ale aj TESCO Lamač má zlé spojenie. Tam by sa dali spraviť na hlavnej ceste zastávky a k ním by mieril priamo z Tesca podchod. Bolo by to na zastávku síce ďaľej kao teraz, ale ak sa ide tunelom, tak si to človek ani neuvedomí a mohli by tam po novom zastavovať všetky linky nie teraz čo je ten chaos.

Niečo také je aj v Prahe. Žiaľ už si z toho moc nepamätám ale tuším v centre Černý most to nejak takto fungovalo k stanici metra
Reply on: Tedomík #196958:
Ďaľšie fotky a info
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=11420&secid=1
Nemali byť aj tlmené sklá?
Reply on: Rubber38 #196957:
K nemocnici by bolo z dlhodobého hľadiska lacnejšie vybudovanie lávky ponad Chorvátske rameno od zastávky Bzovícka. K hlavnému vchodu je to rovnako (+-50m) ďaleko.
Reply on: Andy #196964:
A rovnako sa tak preto testovala aj 24Trka pre Prešov.
Reply on: Petto #196961:
Ja vytýkam len okná a malé, zadné BUSE.
V kosiciach zacali jazdit nove SORy. V clanku na fotke ma zaujalo, ze zmizla podesta oproti druhym dveram. Hadam sa takymito postupnymi krokmi podari casom odstranit aj tribunku medzi 2. a 3. dverami....
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7060221/na-linky-kosickej-mhd-vyslo-dvadsat-novych-autobusov.html
Reply on: jokl #196962:
Bankobystrické boli prvé tohto typu na Slovensku, a potrebovali získať určité povolenia, aby mohli v SR jazdiť. A keďže úrad, ktorý tie povolenia vydáva sídli v BA, tak tie jazdy prebiehali v BA.
Ale to v podstate nemá súvis s testovaním po výrobe.
Reply on: jokl #196959:
Tie trolejbusy sa vyrábajú v Plzni, a výrobca si takto testuje, či všetko vyrobil správne, a zisťuje, čo je potrebné doladiť. Nie všetko môže otestovať vo výrobnej hale. Keby tie jazdy robili v Bratislave, tak by oprava prípadných problémov bola náročnejšia a drahšia, pretože by museli od výrobcu prísť až sem kvôli veciam, ktoré takto odhalia a opravia hneď tam.
Reply on: MatejBA #196960:
tak ako aj žilnské sa testovali inde,banskobystrické tu v BA ...tak ja neviem)!! ved volakedy to robili v ostrove a mali tam trať na to,potom sa to zrušilo.. a teraz to pendluje kade tade ..To sa fakt skor rozpadne ako dodá ))))?
Reply on: Tedomík #196958:
uff ..cervene madla a vidim tam aj tusim lavy linkovy transparent, ktory pouzivaju hlavne na zapade EU
Reply on: jokl #196959:
Aby sa nerozpadol pred dodanim na nasich cestach ?
Reply on: Tedomík #196958:
prečo sa to vždy testuje inde???
Tak prvý trolejbus 30Tr pre Bratislavu je už v hotový a už sa aj testuje v Plzni
http://www.plzensketrolejbusy.cz/foto/2014/1-3/IMG_3080.jpg
Reply on: david1 #196956:
L55 - je v prípade zrušenia L59 samozrejmosťou
L68 - netuším, ako ju chceš pri Saleziánoch otáčať (inak, ako sa točí teraz), navyše by si ju zbytočne odklonil od Trnavského máta = hovadina jak mraky. A dať ju pod dróty má tak 20 rokov čas.
L84 - V zásade súhlasím, v úseku Ovsište - Jungmanova je dosť zbytočná. Ale to sú tie zmeny súvisiace s drôtmi na Ovsišti, kt. som spomínal: Dala by sa zrušiť len ak by vznikla T-Bus linka z Ovsišťa cez Apollo a za Hroboňovu. Dovtedy by ľudia z Ovsišťa moc brblali. A zároveň by si nejak musel posilniť L83, to neviem ako by si chcel urobiť
87 - slúži v značnej miere pre študentov z EU, takže tam by mala chodiť aj naďalej. Inak by ale TEORETICKY mohla byť odklonená cez Bulíkovu na Muchovo námestie. Ale tu by sa bila s odlišným intervalom na L99, čiže by bola dosť zbytočná, okrem toho minima ľudí cestujúcich z Biskupíc na Farského. Čiže dosť zbytočné riešenie v duchu "Linky odvšadiaľ všade"
91/191 - so skrátením jednej z nich sa uvažuje, na to som zabudol. V tomto máš určite pravdu
93 - prehovoril som, a moje riešenie sa mi zdá byť šetrnejšie a pohodlnejšie pre ľudí
96/196 je dobre tak, ako je. Do Avionu a na Letisko je to fajn spoj
99 - A čo by ti chodilo na Antolskú, Einstein? Navyše, je to najmä nemocnica pre BA V, preto je dobre, že linka premávajúcej k nej robí zvoz z celej Petržalky. A na Jasovskú neni problém dostať sa poloprázdnou L98. Načo tam dávať ďalšiu linku? Aby tam chodili prázdne busy každé dve minúty?


Tokľo môj názor
Reply on: Rubber38 #196953:
Za mňa ak by ostalo súčasne linkovanie hypoteticky by som zmenil: berte s šoto rezervou

L59-zrušenie /obnovenie L55/
L68- skrátenie po Saleziánov . Presun pod dráty ak EU dá...
L80-bez zmeny
L82- no koment
L83- bez zmeny
L84- pre mna nesystémová v Ovsišti pokial tam chodí aj L99
L87- presmerovanie z Ovsišta po Farského ul.- prest.bod
L88-bez zmeny
L91-skrátenie po Janíkov Dvor resp.prestupný bod-možné predĺženie na Antolskú
L191-zachovanie
L92-účelová linka pre WW
L93-zachovanie no z int 7,5 v špičke,predĺženie po Janíkov dvor
L94- zachovanie s int 7,5,predĺženie k prestupnému bodu k električke
L96 -zlúčenie s L196 ináč bez zmeny
L98 -skrátiť po napr.Technopol-prest.bod . Električkou to bude rýchlejšie po Slimák zo zadných častí Petržalky.
L99 predĺženie na konečnú L98

?
Reply on: Valec #196954:
No neviem, ja napr. vozím vo vlaku skoro vždy veľa batožiny. Nehovorím že ten prestup na Račku je zlý, len že prestup na L2 na Radlinského je celkom prijateľná alternatíva. A navyše sa obojsmerne jedná o poloprázdne vozidlo, to máš pravdu. Na druhej strane ešte tak ďalších 30 rokov zároveň o vysokopodlažnú Kačicu ? Ale táto diskusia je irelevantná, jednoducho L7 na HS je blbosť, je to oslabenie prúdu Račianska - Obchodná resp. centrum, a sú za ňu časovo kratšie alternatívy, najmä prestup na Račku. Na tom sa určite zhodneme
Reply on: Rubber38 #196946:
Ja ti neviem, ale nemám pocit, že by som na Hlavnej stanici stretával nejaký veľký počet ľudí s extra ťažkou batožinou... keď si ju dokážu zniesť a vyniesť po schodoch a natrepať do vlaku, tak dva obrubníky by zvládli tiež.

Ja osobne som už tiež čo-to vozil vlakom, ale najviac ma vždy iritovalo cestovanie na/zo stanice v preplnených vozidlách. Ak je to nutné (nedele večer) a nevyjde to časovo o veľmi dlhšie, tak radšej volím cestu s dvoma prestupmi ako priamu vo vozidle ktorému sa ani dvere nedajú zavrieť ako je plné. A to bez ohľadu na váhu batožiny.
Reply on: david1 #196952:
Hej, sekol, je už neskoro ? Myslel som Karloveskú radiálu, samozrejme.

A väčšina liniek v Petržalke určite zostane tak ako je, max. dojde k miernemu oslabeniu niektorých intervalov. Zruší sa akurát tak L59. Iné linky so šalinou počítajú.

I keď ja by som zrušil aj L93, a posilnil interval na L94, ale len do tej miery, aby nechodila preplnená. Preto že z Lúk sa ľudia dostanú na HS šalinou a od ŽSt. Petržalka - Zochovej s prestupom na STU (potreba zriadenia obojsmernej Bus zastávky). L99 by zachádzala na Vyšehradskú. Takto by boli Lúky síce donútené nasilu využívať šalinu, ale cestovný čas by sa im nepredĺžil, lebo Petržalkou by prefrčali. Zároveň by šaliny nechodili celú južnú časť trasy poloprázdne.

Inak ma ale moc nenapadá, nič, čo by sa dalo zmeniť / zrušiť bez toho, že by si predĺžil niektorým ľuďom cestovný čas. Možno pár zmien v Ovsišti po natiahnutí drôtov cez Apollo. Ale to má tiež ešte dosť času.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.