v 1.tendri to bolo takto:
6 bodov za 4 dvere pri sole
6 bodov za nizsiu hmotnost pri sole (tusim do 12 ton)
14 bodov za 5 dveri pri klbaku
14 bodov za nizsku hmotnost pri klbaku ( do 18 ton )
v 2.tendri uz boli bodove zvyhodnenie za 1-2 body za dvere, hmotnost, pocet sedadiel v NP a ine blbosti + cena samozrejme
tá nízka hmotnosť tam určite bola požadovaná, bolo to odôvodnené tak, aby "tažký" trolejbus neničil bratislavské cesty, to, že to bude mať za následok nižšiu životnosť trolejbusu, zjavne nikoho netrápilo, práve naopak - vozy sa rýchlejšie rozpadnú a bude treba kúpiť nové. keď si to dáme do súvislosti s problémami okolo zmluvy DPB s mestom, môže dôjsť ku kritickej situácii - nielen že tu budeme mať "špičkové" trolejbusy s kasňou SOR, ale ešte ich zaplatíme v plnej cene ☠
oki to mi je jasné,že som tam urobil chybu ))) len ono fakt je to tu akosi zvláštne,ked DP si robí zbierku vozidiel,ktoré sú ešte prevádzky schopné ......
http://imhd.sk/ba/media/gn/00058183/6401-Vozovna-Trnavka.jpg ked som poslal otázku na adresu DP BA,čo s týmto vozidlom,čo ho vobec uvidíme jazdiť na cestách ....došla mi že,zvažuju jeho prestavbu,a preratuváju jeho finančné zataženie DP.... xi xi ...super)!! čo vy na to ???
Ak pôjde mesto do rekonštrukcie električkovej trate na hlavnú stanicu samo, je šanca, že bude kríženie so Šancovou mimoúrovňové alebo toto riešenie definitívne zanikne a električky budú aj naďalej 1-2 minúty strácať na semaforoch?
a 31Tr sú duobusy, alebo len s pomocným dieselagregátom? Lebo to druhé by malo byť primárne určené na mimoriadne prípady na trati a nie pravidelnú prevádzku. Aspoň tak to tu na fóre bolo písané pred dodávkou našich 25tiek
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Quakeman