Reply on: MatejBA #196694:
No, vzdialenosť medzi Špitálskou a Obchodnou naozaj z pohľadu konečného pešieho prestupu nie je je veľká, ale rátaj aj s prestupnými uzlami Kollárovo a Hodžovo nám., a to je už problém. Stačí si pozrieť, koľko ľudí ho z L8 využíva. Navyše, takto by sa stratilo spojenie nielen Ružinova, ale aj Trnavského mýta s Obchodnou, resp. Hodžkom.Druhá vec, ak by si posilnil L9 tak by si jednak nabúral preklady v KV a jednak by tam vznikol prebytok kapacity. Čiže to by nešlo. S L8 jednoducho budeš musieť stále počítať

Rubber38
Ružinov je teoreticky na zváženie, ale nie kvôli počtu liniek, ktoré tam jazdia z Petržalky (lebo väčšina z nich ide úplne mimo električkovej radiály a teda s týmto problémom nemajú skoro nič spoločné), ale kvôli možnosti pohodlného prestupu z L68 pri Saleziánoch. Avšak potom by si musel L8 končiť niekde jalovo v meste, pravdepodobne na Nám. Ľ. Štúra.