Reply on: MatejBA #196694:
No, vzdialenosť medzi Špitálskou a Obchodnou naozaj z pohľadu konečného pešieho prestupu nie je je veľká, ale rátaj aj s prestupnými uzlami Kollárovo a Hodžovo nám., a to je už problém. Stačí si pozrieť, koľko ľudí ho z L8 využíva. Navyše, takto by sa stratilo spojenie nielen Ružinova, ale aj Trnavského mýta s Obchodnou, resp. Hodžkom.Druhá vec, ak by si posilnil L9 tak by si jednak nabúral preklady v KV a jednak by tam vznikol prebytok kapacity. Čiže to by nešlo. S L8 jednoducho budeš musieť stále počítať

Ámos
Ze v jednom smere treba interval 6 minut a v druhom 3 minuty? A to chceme ako vyjazdit?
Ako kedysi L123?
Inak druhu etapu chcu kedy zacat budovat. programovacie obdobie zacalo, moze sa tendrovat...!!! Ci to by magistrat musel mat aspon predstavu ako chce aby to cele vyzeralo.