mňa by zaujímalo ako je zosúladené ukončenie stavby a dodávka nových električiek.
Buď budeme mať prebytok električiek, alebo bude trať na ktorej nebude mať čo jazdiť. Už sa to rieši?
						
						
						
					Buď budeme mať prebytok električiek, alebo bude trať na ktorej nebude mať čo jazdiť. Už sa to rieši?
 A aj bez elektricky tam ide vela spojov (nie len do Race ale do vychodnej casti), pricom do zapadnych casti jazdi len L92 (co sa za adekvatne spojenie neda povazovat). A tym padom si myslim, ze L6 sa tam hodi viac ako L3 ci L8 (do ruzinova ti ide kolko, 6 ci 7 liniek? A este tam chces tahat aj elektricku?)
 A aj bez elektricky tam ide vela spojov (nie len do Race ale do vychodnej casti), pricom do zapadnych casti jazdi len L92 (co sa za adekvatne spojenie neda povazovat). A tym padom si myslim, ze L6 sa tam hodi viac ako L3 ci L8 (do ruzinova ti ide kolko, 6 ci 7 liniek? A este tam chces tahat aj elektricku?)
						
Rubber38
Čo sa týka zastávky pod Manderlákom - Uvažuje sa tam o vybudovaní novej zastávky pre električku, zhruba v miestach ako je dnes to zábradlie (Jesenského by sa zrušila, alebo by ostala, avšak len pre L6). Neviem síce, do akej miery sa tým vôbec na Magistráte zaoberajú, ale hovorilo sa o tom. A je to logické riešenie, vznikol by veľmi dobrý prestupný bod Kamenné nám. - Manderlák - Nám. SNP. Ak o tom nič nevieš, ešte to nie je dôvod osočovať mňa. ?