Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #195673:
Oni to kludne všetko možu predať ešte von,dobre zarobia a do ničoho starého nebudu vrážať peniaze.Legislatíva im to umožnuje,tak ako je to bežné vonku ....
Reply on: Valec #195673:
* z 19-tich Axerov.
Reply on: dyspozytor #195672:
Neverím tomu, že by z 20-tich Axerov 13 zgenerálkovali a zvyšných 7 nechali jazdiť v pôvodnom stave do roku 2021. Detto C954 (E). Ibaže by sa chceli zbaviť o to viac "konkurenčných" SORov. ?
Reply on: Valec #195670:
C 956 je predsa AXER, ak sa nemylim... Tak tam sa urcite nebude nic vyradovat, ved to su jedine ako-tak kapacitne vozidla, ktore SL vobec ma. Taktiez C954E pomerne dobre (aj motoricky) vozy.
Reply on: jokl #195664:
No SL by mal hlavne zacat (opat) nakupovat klbove busy. V spickach je to poriadne narvane(vsetky smery) a to este chcu vozit vo vacsom aj ludi v ramci mesta...?!
Napriklad najnovsie Crossweye LE 12M su sice pekne busy, lenze od druhych dveri dalej dozadu je "vysoka podlaha" a tam sa stoji uz dost nekomfortne.
Taktiez by to chcelo uz konecne nejaku linkovu koncepciu a nie terajsi anti-system, kde na jednej linke nejdu pomaly ani dva spoje v rovnakej trase... Ak sa k tomu nevie dokopat SL sam, mal by mu "pomoct" BSK ako schvalovatel CP...

Reply on: jokl #195667:
Ja predpokladám, že to budú všetky C734, C934, C935 (tie vyzerajú obzvlášť otrasne) mix z najhorších C954, C956 a SOR C12. Na GO tipujem zachovalejšie C956.
Reply on: jokl #195664:
Keďže SL má niečo cez 200 autobusov a nových príde len 130, tak počítam s tým, že všetky SORy (možno na pár výnimiek) ostanú jazdiť aj naďalej. Akurát som zvedavý, ktorý z oravsko-kysuckých súkromníkov si obnoví vozidlový park vyradenými C954kami.
Myslíte si,že Slovak lines,chce plne obnoviť a vyradiť všetky SOR ...Ivecom ??To by potom znamelo,že je podstatne lepšie,kedže vozy eviduju rokom zaradenia 2006 ...Ved kratke sorky dpb maju už 13r. )!! a to už je dosť ...
Reply on: eripmav #195636:
Mike, eripmav - ďakujem za info .... aj mňa štve fakt, že relatívne ľahko inkasovateľné zdroje necháva DPB ležať ladom a namiesto toho plače, že je finančne podvýživený .... a ak tam raz je právne oddelenie, tak by jeho psou povinnosťou malo byť maximálne úsilie riešiť takéto situácie v prospech DPB .... a ešte akademická otázka na záver
ak by do DPB prišiel kontrolór (NKÚ, Magistrát, Správa fiannčnej kontroly MF SR, ...) a začal by takéto situácie hodnotiť ako neefektívne nakladanie s verejnými zdrojmi - kto by bol zodpovedný ???
Reply on: MatejBA #195657:
Vidis, to by bolo este lepsie, aspon by nemusel financne v zlej situacii jestvujuci DPB minut $€€$ na opravy a mohol by dalej rozkradat. Bolo by to vyhodne pre vsetky strany ?
Reply on: pepo18 #195659:
Ked mas s tym taky problem tak posli DPB list aby poslali Tedomy na linky ktore ty chces, som si isty ze ta poslu do rici...

(Dufam ze nechces aby jazdili v Petrzalke, lebo petrzalske linky su zvacsa vypravene Vozovnou Petrzalka na ktorej sa PLYNOVE Tedomy nedaju natankovat)
Reply on: pepo18 #195659:
Na ake blbe linky? Co je u teba blba linka? Ta ktorou nejazdis?
Prečo chodia Tedomy na také blbé linky nevie niekdo?
A odkial je požičaný!
Reply on: Error 0x007 #195655:
Jednoducho - na vlastne naklady (teda dotycneho) dat opravit celu zastavku (tj za celych 3000 eur). Potom si to rozmysli nabuduce 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.