Oni to kludne všetko možu predať ešte von,dobre zarobia a do ničoho starého nebudu vrážať peniaze.Legislatíva im to umožnuje,tak ako je to bežné vonku ....
Neverím tomu, že by z 20-tich Axerov 13 zgenerálkovali a zvyšných 7 nechali jazdiť v pôvodnom stave do roku 2021. Detto C954 (E). Ibaže by sa chceli zbaviť o to viac "konkurenčných" SORov. ?
C 956 je predsa AXER, ak sa nemylim... Tak tam sa urcite nebude nic vyradovat, ved to su jedine ako-tak kapacitne vozidla, ktore SL vobec ma. Taktiez C954E pomerne dobre (aj motoricky) vozy.
No SL by mal hlavne zacat (opat) nakupovat klbove busy. V spickach je to poriadne narvane(vsetky smery) a to este chcu vozit vo vacsom aj ludi v ramci mesta...?!
Napriklad najnovsie Crossweye LE 12M su sice pekne busy, lenze od druhych dveri dalej dozadu je "vysoka podlaha" a tam sa stoji uz dost nekomfortne.
Taktiez by to chcelo uz konecne nejaku linkovu koncepciu a nie terajsi anti-system, kde na jednej linke nejdu pomaly ani dva spoje v rovnakej trase... Ak sa k tomu nevie dokopat SL sam, mal by mu "pomoct" BSK ako schvalovatel CP...
Ja predpokladám, že to budú všetky C734, C934, C935 (tie vyzerajú obzvlášť otrasne) mix z najhorších C954, C956 a SOR C12. Na GO tipujem zachovalejšie C956.
Keďže SL má niečo cez 200 autobusov a nových príde len 130, tak počítam s tým, že všetky SORy (možno na pár výnimiek) ostanú jazdiť aj naďalej. Akurát som zvedavý, ktorý z oravsko-kysuckých súkromníkov si obnoví vozidlový park vyradenými C954kami.
Myslíte si,že Slovak lines,chce plne obnoviť a vyradiť všetky SOR ...Ivecom ??To by potom znamelo,že je podstatne lepšie,kedže vozy eviduju rokom zaradenia 2006 ...Ved kratke sorky dpb maju už 13r. )!! a to už je dosť ...
Mike, eripmav - ďakujem za info .... aj mňa štve fakt, že relatívne ľahko inkasovateľné zdroje necháva DPB ležať ladom a namiesto toho plače, že je finančne podvýživený .... a ak tam raz je právne oddelenie, tak by jeho psou povinnosťou malo byť maximálne úsilie riešiť takéto situácie v prospech DPB .... a ešte akademická otázka na záver
ak by do DPB prišiel kontrolór (NKÚ, Magistrát, Správa fiannčnej kontroly MF SR, ...) a začal by takéto situácie hodnotiť ako neefektívne nakladanie s verejnými zdrojmi - kto by bol zodpovedný ???
Vidis, to by bolo este lepsie, aspon by nemusel financne v zlej situacii jestvujuci DPB minut $€€$ na opravy a mohol by dalej rozkradat. Bolo by to vyhodne pre vsetky strany ?
dyspozytor