Reply on: on-line #193920:
ked si odmyslim, ze AH je svojim sposobom exibicionista, je asi jediny v tejto republike, ktory sa pustil do boja s mafiou typu Ja a Ty, za co mu chcem zlozit poklonu, bohuzial to nepovedie k ziadnemu vysledku, vsetko sa potichu zametie pod kobercek (skutok sa nestal, pripadne sa nepodarilo preukazat zly umysel) a bananistan bude bez problemov fungovat dalej, co na tom, ze o chvilu nebude mat co jazdit ☠ vsak vyvoleni sudruhovia sa budu vyvazat nadalej v superlimuzinach a prosty obcan sa moze ist stazovat na lamparen, ked sa nebude mat ako dostat slusne do prace... a to tu este nemame nove trolejbusy, ktore budu opat hnuSORy... ozaj, este sa nepodarilo niekomu zistit, aka bola cena za troliky v tom zmanipulovanom prvom tendri?
MatejBA
2.) Aby premavala cela linka pre 5 a pol cloveka obchadzu okolo centra (cca zbytocne navyse 4 kilometre) je fakt zbytocne.
3.) Cele je to o pocte vozov a prevadzkovych nakladov. Ak ti stara 84 a 34 robia naklady Y (v nich su platy, pohone latky, vozokilometre, dalsie naklady) a nova 84 ti urobi naklady X (pricom naklady su nizsie ako predtym + usetris vozy, vozokm a aj nezanedbatelne mnozstvo phm) a spojenie strati par ludi ale pritom nova 84 odvezie viac ludi ako stara a da sa lahko prestupit (Patronka/Sokolska/SAV/Hodzko), tak je logicke ze v ramci setrenia sa zrusi stary model.
4.) Stale ti ostava priame spojenie a prestup na Racku (a ze prejdes cez 2 ci 3 semafory, to je neprekonatelna bariera? Ja tiez denno denne chodim cez 3 semafory poobede a cez 1 rano a zijem.
5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku, rovnake je to s L35 - spojila sa s linkou L36 ale tak blbo, ze nechodi aspon k Tescu Lamac, co by ju urobilo pouzitelnejsou. A tiez tu teraz nerobim hysteriu.
Nepredstavuj si DPB ako Hurvinek valku. Nie je vsetko len tak (hlavne nie pri sucasnych dlhoch DPB), aj ked ti nasi diletanti vo vedeni ... skoda nadavat.