Reply on: AAA #193675:
za cestovanie nacierno by musel uhradit DPB zmluvnu pokutu alebo prirazkuplus
by bola nespolupraca pri vykone prav revizorom povazovana za priestupok alebo trestny cin!
cize cierny pasazier ktory nespolupracuje by mal zmluvnu pokutu alebo prirazku 40-50eur, a tento narok DPB by bol podlozeny jeho pisomnym uznanim s podpisom
nespolupracujuci cierny pasazier by takisto musel uhradit samozrejme zmluvnu pokutu alebo prirazku, plus by sa vystavil priestupkovemu alebo trestnemu konaniu za to ze nespolupracoval, cize by to bolo aj PREVENCIOU nespoluprace! proste to by ale musel niekto sa pravne zamysliet nad situaciou, pohnut rozumom a pretavit do to ucinnej funkcnej legislativy... to je na slovensku sci-fi
eripmav
podpisanie uznania dlhu je nie ze dobry napad, ale elementarna nevyhnutnost...
to su ludia myslite ze DPB je jediny kto ma problem s vymahanim pohladavok za poskytnute sluzby???
bud sa dana vec presunie do roviny priestupku, kde ide o uradny postup podla prislusnych zakonov, alebo inak ide o obycajnu pohladavku akych maju podnikatelia po slovensku desattisice...
nase pravne oddelenie by sa nejakej udajne poskytnutej sluzbe kde nemame ID klienta a jeho podpis na uznani dlhu ani nezaoberalo... samozrejmostou je uznanie dlhu v niekolkych svetovych jazykoch!
zaujimave ze pravna kancelaria DPB sa zaobera... podla mna to nemoze nikde prejst, ak by druha strane chcela a mala trochu pravnej snahy...
dalsi problem je system slovenskeho prava, kde nedoruceny platobny rozkaz nadobuda pravoplatnost, co je nepredstavitelne a tiez napadnutelne na europskych instituciach... ale to uz naozaj nie je problem DPB...