"...ziadam aspon, aby chodili busy na cas.." tak žiaľ toto je to, čo dopravný podnik ovyplvní najmenej. zápchy po trase a zvlášť v čase špičky, t. j. medzi 7- 9. hod a poobede tiež...
Tie minerálky, vyleštené sedačky, hudbu a klímu môže DPB zariadiť oveľa skôr a ľahšie...
ano, mas pravdu, na 78 jazdia aj nove autobusy ale mne to je NIC platne, kedze cestujem 75 do prace na trase Biskupice smer Raca. Aj to, ze jazdia inde ako do Biskupic je pravda, ale za ostatny rok, co byvam v Biskupicach a cestujem kazde rano do prace a poobede z prace som este nevidela iny autobus ako Karosu. To, ze L75 jazdi len v spicke podla mna nie je dovod na to, aby sme cestovali v autobusoch, kde kazde rano trpnem, aby ma vodic pre nejaku poruchu nevyhodil (aj toto sa mi uz stalo). Mimochodom, cena listka sa nerovna sluzbam, ktore sa na linke 75 poskytuju.
Nepotrebujem mineralku v autobuse, ani hudbu, ani vylestene sedacky a ozeliem v tychto horucavach aj klimu, ale ziadam aspon, aby chodili busy na cas, kedze jedine, podla coho sa mozem zariadit je harmonogram liniek.
Ako viete ze ten spoj co Vam prisiel 7.26 bol ten 7.23 ? Nepoznate vari situaciu v rannej spicke ? Zapchy na kazdom kroku, vozidla neprejdu krizovatky zvacsa na 1.zelenu vlnu. Kludne to mohol byt aj ten zmeskany o 7.1 ci este ten skorsi
ADD2 na linke c.75 nie je sanca aby ste natrafili na klimatizovane vozidlo , nakolko tam jazdia zvacsa starsie Karosy prip. nove vozidla typu SOR ktore nedisponuju klimatiziacou.
práve ste napísali na lampáreň. Toto je neoficiálne diskusné fórum o doprave (nielen v Bratislave). Verte nám, že ak by sme mali dostatočný obnos finančných prostriedkov a samozrejme kompetencie, určite by sme situáciu rapídne zmenili. Mnoho z nás je ale zamestnaných v úplne iných oblastiach, ktoré s dopravou nesúvisia, prípadne študujeme na vysokej, strednej a možno aj základnej škole. Ak chcete napísať sťažnosť, prípadne inšpirovať dopravný podnik, napíšte na príslušnú adresu uvedenú v kontaktoch na stránke www.dpb.sk.
Situácia je taká, že vozový park v Bratislave nemá dostatočnú údržbu, čo vedie k výpadkom. Poruchy si však vozidlá nevyberajú tak, aby boli cestujúci postihnutí čo najmenej, ale náhodne. Preto sa môže stať (aj keď je to štatisticky menej pravdepodobné), že vypadnú dva spoje po sebe. Kritizovať trojminútové meškanie v čase zvýšených dopravných nárokov naozaj nie je na mieste.
Na L75 jazdia delené spoje, teda autobusy, ktoré sú nasadzované len v špičke. Preto tam väčšinu výpravy tvoria tieto staré Karosy, nové autobusy sú prednostne nasadzované na spoje, kde jazdia celý deň. A u týchto starých Karos sa rok od roku zvyšuje poruchovosť, čo je spôsobené jednak ich vekom za hranicou životnosti a jednak biednou údržbou (čo je aj hlavný dôvod, prečo do nich toľko zateká ? ). A v najbližšej dobe to asi inak nebude, tak si zvykaj, alebo choď do mesta cez Astronomickú / Račianske mýto ?
Karosy jazdia aj inde ako do Biskupíc, na 78 máš aj dosť nových SORov... Na L75 sa vyskytujú práve preto, že sú staré a kazovejšie, preto ich nasadzujú na linky s najmenším kilometrickým výkonom, čo sú práve linky jazdiace len v špičke.
Dobre rano,
vedel by mi niekto povedat, preco dnes rano vynechali 2 autobusy 75 na Hronskej ulici a ten 3. dosiel zmeskany? Od 6:57 som stala na zastavke (povodne na autobus z rozpisu o 07:03, potom neprisiel ani ten 07:13 a ten 07:23 sa dovalil o 07:26! Ako je mozne, ze vynechaju 2 autobusy posebe? Ze klima nefunguje som si uz zvykla ale preco su vsetky autobusy (myslim, ze typ Karosa) nasmerovane do Biskupic? Ziaden autobus 21.storocia, ziadna nadej na aspon prijemnejsie cestovanie do prace za cenu cestovneho! Mimochodom, cez zimu v tych autobusoch tiekla cicerom voda z tych vetraciek zo stropu a nehovoriac o tom, ze ked prsi, tak tam zateka snad z kazdej strany. Kto nezazil odporucam vyskusat!
Dakujem.
Napriek tomu, ze ste sa mi postarali o pekne rano, prajem Vam pekny den.
Dnes som neplánovane išiel 96 konkrétne voz 1206 a teda 3 krát príjemné to nebolo... samozrejme najväčší odborník beusák z trnávky v role cestujúceho nadával na vodiča, že nezapol klímu ?
Môžem vedieť ako to soudruzi zo s*****ného Solarisu mysleli s vetraním vo svojich vozoch? Lebo ako Sorka či Tedom sú pojazdné sauny, ale Solarisy to je ešte 3 krát horšie ?
Možno by som akurát doplnil... zmysel má akurát centrálne vypínanie klímy vo vozidlách závislej trakcie (tak ako je to s kúrením) a to v prípade hroziaceho preťaženia siete, príp. prekročenia max. zazmluvneného limitu.
Nie že by mi do toho niečo bolo, ale centrálny pokyn k spusteniu klimatizácie je naozaj hlúposť.
1) Bratislava je rozlohou relatívne veľké mesto - t.j. môže sa tu prejavovať variabilita počasia. V DNV môže byť pokojne búrka, lejak a lokálne ochladenie ovzdušia, zatiaľ čo na Zlatých pieskoch môže veselo pripekať.
2) Naplnenosť spojov. Nepoznám síce žiadnu štúdiu k tomuto problému (nie som fyzik), ale niečo mi hovorí, že keď je kapacita vozidla 200 cestujúcich a vezie sa 300 z toho každý má telesnú teplotu 36,8°C, dýcha, rozpráva a teplo odovzdáva, tak teplota ovzdušia v autobuse bude asi o čosi vyššia ako na linke 82, kde sa vezie upratovačka divadla a vodič.
3) Trasovanie linky. V závislosti od polohy Slnka na oblohe, času dňa, výšky a polohy zástavby a pod. je určite rozdielna expozícia spojov liniek voči slnečnému žiareniu. Do vozidiel spojov linky 37 dopadá o 20:00 oveľa viac slnečného žiarenia, ako do povedzme do linky 93, ktorá jazdí medzi panelákmi v Petržalke, ktoré vrhajú tieň.
Myslím, že vodič vie najlepšie, kedy klimatizáciu spustiť a kedy nie. Možno do budúcnosti efektívnejším riešením je nákup automatickej klimatizácie, ktorú by dielenskí nastavili povedzme na 23°C a v autobusoch by sa sama individuálne zapínala/vypínala bez interakcie vodiča.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
práve ste napísali na lampáreň. Toto je neoficiálne diskusné fórum o doprave (nielen v Bratislave). Verte nám, že ak by sme mali dostatočný obnos finančných prostriedkov a samozrejme kompetencie, určite by sme situáciu rapídne zmenili. Mnoho z nás je ale zamestnaných v úplne iných oblastiach, ktoré s dopravou nesúvisia, prípadne študujeme na vysokej, strednej a možno aj základnej škole. Ak chcete napísať sťažnosť, prípadne inšpirovať dopravný podnik, napíšte na príslušnú adresu uvedenú v kontaktoch na stránke www.dpb.sk.
Situácia je taká, že vozový park v Bratislave nemá dostatočnú údržbu, čo vedie k výpadkom. Poruchy si však vozidlá nevyberajú tak, aby boli cestujúci postihnutí čo najmenej, ale náhodne. Preto sa môže stať (aj keď je to štatisticky menej pravdepodobné), že vypadnú dva spoje po sebe. Kritizovať trojminútové meškanie v čase zvýšených dopravných nárokov naozaj nie je na mieste.
Ďakujem
P.S. Aj my Vám želáme pekné ráno.