Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Veruska #191661:
Na L75 jazdia delené spoje, teda autobusy, ktoré sú nasadzované len v špičke. Preto tam väčšinu výpravy tvoria tieto staré Karosy, nové autobusy sú prednostne nasadzované na spoje, kde jazdia celý deň. A u týchto starých Karos sa rok od roku zvyšuje poruchovosť, čo je spôsobené jednak ich vekom za hranicou životnosti a jednak biednou údržbou (čo je aj hlavný dôvod, prečo do nich toľko zateká ? ). A v najbližšej dobe to asi inak nebude, tak si zvykaj, alebo choď do mesta cez Astronomickú / Račianske mýto ?
Reply on: Veruska #191661:
Karosy jazdia aj inde ako do Biskupíc, na 78 máš aj dosť nových SORov... Na L75 sa vyskytujú práve preto, že sú staré a kazovejšie, preto ich nasadzujú na linky s najmenším kilometrickým výkonom, čo sú práve linky jazdiace len v špičke.
Dobre rano,
vedel by mi niekto povedat, preco dnes rano vynechali 2 autobusy 75 na Hronskej ulici a ten 3. dosiel zmeskany? Od 6:57 som stala na zastavke (povodne na autobus z rozpisu o 07:03, potom neprisiel ani ten 07:13 a ten 07:23 sa dovalil o 07:26! Ako je mozne, ze vynechaju 2 autobusy posebe? Ze klima nefunguje som si uz zvykla ale preco su vsetky autobusy (myslim, ze typ Karosa) nasmerovane do Biskupic? Ziaden autobus 21.storocia, ziadna nadej na aspon prijemnejsie cestovanie do prace za cenu cestovneho! Mimochodom, cez zimu v tych autobusoch tiekla cicerom voda z tych vetraciek zo stropu a nehovoriac o tom, ze ked prsi, tak tam zateka snad z kazdej strany. Kto nezazil odporucam vyskusat!

Dakujem.

Napriek tomu, ze ste sa mi postarali o pekne rano, prajem Vam pekny den.

len pre ilustraciu, typ autobusu o ktorom hovorim je na obrazku tu: http://www.google.sk/imgres?q=bratislava+MHD+75&hl=sk&biw=1069&bih=686&tbm=isch&tbnid=_wGIBeoQdhzqCM:&imgrefurl=http://imhd.sk/ba/doc/sk/12054/Vyluka-linky-75-v-Krasnanoch-9-16-5-2013.html&docid=BnLRjvxwwdrrVM&imgurl=http://imhd.sk/ba/media/gs/00054472/vyluka-linky-75-v-krasnanoch.jpg&w=300&h=189&ei=q1LBUYycAYaztAazmYCgDw&zoom=1&iact=rc&page=2&tbnh=151&tbnw=240&start=22&ndsp=25&ved=1t:429,r:35,s:0,i:189&tx=49&ty=101
Spomínali ste, že o teplotách v prostriedkoch MHD by mali dáke média písať, resp informovať.
Nie je to výhra, ale náhodou našiel dnes ráno: http://tivi.azet.sk/video/1786264/na-vlastnej-kozi-v-rozhorucenych-vozidlach-mhd-je-hotove-peklo.html
Reply on: Rubber38 #191658:
A to si ešte necestoval v" netesniacom" TEDOME 1.serii kde to doslova fuka cez tie škáry spomedzi krytom motora do interieru.
Reply on: Andreas.Papak #191653:
A to si sa asi ešte neviezol v Shitelise pri motorovej skrini, tá statočne vykuruje 24 hodín denne 365 dní v roku 😃
Reply on: Andreas.Papak #191653:
Vetranie je tam take ake si dopravca objednal.
Reply on: Andreas.Papak #191655:
?
Reply on: Roberto #191654:
Dnes som neplánovane išiel 96 konkrétne voz 1206 a teda 3 krát príjemné to nebolo... samozrejme najväčší odborník beusák z trnávky v role cestujúceho nadával na vodiča, že nezapol klímu ?
Reply on: Andreas.Papak #191653:
? buď je to náhoda ale mne sa nedá že by tam bolo nejak extra horko
Môžem vedieť ako to soudruzi zo s*****ného Solarisu mysleli s vetraním vo svojich vozoch? Lebo ako Sorka či Tedom sú pojazdné sauny, ale Solarisy to je ešte 3 krát horšie ?
Reply on: Ike #191651:
Možno by som akurát doplnil... zmysel má akurát centrálne vypínanie klímy vo vozidlách závislej trakcie (tak ako je to s kúrením) a to v prípade hroziaceho preťaženia siete, príp. prekročenia max. zazmluvneného limitu.
Reply on: Mike #191643:
Nie že by mi do toho niečo bolo, ale centrálny pokyn k spusteniu klimatizácie je naozaj hlúposť.
1) Bratislava je rozlohou relatívne veľké mesto - t.j. môže sa tu prejavovať variabilita počasia. V DNV môže byť pokojne búrka, lejak a lokálne ochladenie ovzdušia, zatiaľ čo na Zlatých pieskoch môže veselo pripekať.
2) Naplnenosť spojov. Nepoznám síce žiadnu štúdiu k tomuto problému (nie som fyzik), ale niečo mi hovorí, že keď je kapacita vozidla 200 cestujúcich a vezie sa 300 z toho každý má telesnú teplotu 36,8°C, dýcha, rozpráva a teplo odovzdáva, tak teplota ovzdušia v autobuse bude asi o čosi vyššia ako na linke 82, kde sa vezie upratovačka divadla a vodič.
3) Trasovanie linky. V závislosti od polohy Slnka na oblohe, času dňa, výšky a polohy zástavby a pod. je určite rozdielna expozícia spojov liniek voči slnečnému žiareniu. Do vozidiel spojov linky 37 dopadá o 20:00 oveľa viac slnečného žiarenia, ako do povedzme do linky 93, ktorá jazdí medzi panelákmi v Petržalke, ktoré vrhajú tieň.

Myslím, že vodič vie najlepšie, kedy klimatizáciu spustiť a kedy nie. Možno do budúcnosti efektívnejším riešením je nákup automatickej klimatizácie, ktorú by dielenskí nastavili povedzme na 23°C a v autobusoch by sa sama individuálne zapínala/vypínala bez interakcie vodiča.
Reply on: Mikimaus #191649:
Nefunguje ani odchodova tabula na hlavnej stanici ?
Tuneloidne zabradlovite osvetlenie po pravej strane (smer mesto) uz od rana nefunguje..a DPB statocne ignore..ci?
Skusal uz niekto prepravovat sprievodcu TZP-S v SL bezplatne na zaklade toho ze drzitel preukazu TZP-S mal PCL? Ak ano, ako to dopadlo? ?
Reply on: S499.1023 #191645:
Nie, v bus poznamkach to myslim ani neexistuje.
Reply on: Mike #191643:
,,dnes znel prikaz vo vysielackach do alelujaaa,, ☺
Reply on: 810zssk #191631:
A je tam v CP príslušný symbol obráteného T?
Reply on: Mike #191643:
ale aj tak dispečing by mal vydať výzvu , kvalita služby ich zrejme netrápi okrem toho že sa uskromnili 0,70€ na klímu do zvyšných soriek to nemusela byť ani v tých 30

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.