Mozno hej, otazne ale je ci nebude chybat spojenie NOU-Patronka... lebo zas nejaka celotyzdenna 211 by bola jemne nadbytocna, najma v situacii kedy sa len tak zvladaju / nezvladaju vypravovat existujuce t-bus linky.
To by museli komplet nanovo vystavať trať pre pojazd busov. Najväčšie meškanie je skôr na Tomašikovej smer Slimák. Tam by bolo vhodné povoliť MHD odbočiť do ľava na Vajnorskú aj z pravého pruhu. Teraz sa to prechádza na 3-4 cyklus celú rannú a poobednú špičku.
Pokial viem tak plan je ze vystupiste 43 (pripadne konciacich Lajnsov) sa presunie na zastavku Patronka smer mesto a obrat bude prebiehat v krizovatke. Takze mozno to uz zacinaju pripravovat. Treba povedat ze konecne, toto malo byt zavedene uz 100 rokov.
mozno nejaka docasna zmena pocas vystaby TT. inak na CSU konecne vyznacili prechod od nastupista 39 k nastupistu 139. Akurat je tak od ruky, ze dost pochybujem, ze ho niekto niekedy aj vyuzije...
Na Patrónke v smere z Lamača sa dá otočiť na svetelnej križovatke naspäť. Šípky na semafore otočili o 90° doľava aby dosiahli efekt a je to aj na ZDZ návesť pred križovatkou. Neviete mi povedať aký to má význam? Veď k Vojenskej nemocnici sa dá otočiť normálne na príslušnej križovatke. Jediné, čo ma napadlo, je MHD alebo IDS
pozri sa - je to zmysluplné, má to logiku, uľahčilo by to situáciu a pomohlo hromadnej doprave - tým pádom je jasné, že genetický odpad z "kdi" to nepovolí .... ?
Inak k tej L50 pred križovatkou Tomášikova-Vajnorská ma napadlo, že ten autobus by nemohol prejsť na priecestí trate cez Tomášikovu na el. trať, a až po Polus ísť po nej, a naopak? Bolo by treba menšie úpravy minimálne semafora smerom na OD Slimák, a nejako vyriešiť zchádzanie z trate smerom na Aupark, ale keby sa chcelo, dalo by sa ?
mne to skor pride komicke, ako mozu niektori ludia zacat rozoberat protipovodnove hradenie, ktore nas ma chranit pred vodou... ?
to bol dovod, preco tam ludi policia nepustala uz
Ike