Keby mali rozum tak to standardne zacnu instalovat vsade, ale to najprv asi musime napisat do Modreho z neba. Uplne si viem predstavit, ze Petrzalku celu postavia na 50 km/h a cez vyhybky pekne 15 km/h.
Nevie niekto, co zac je ten "teapack", ktory nedelu co nedelu komanduje soferov a dispecera na HLST, ked odtial odchadzaju 131tky? ? Vcera tam zas nieco pyskoval a uz len cakam, kedy mu dakto jednu uvalí..
Vie niekto koľko je v BA celkove zastávok MHD a koľko vozidiel (električiek, trolejbusov a autobusov) DPB prevádzkuje? Zaujímajú ma čo najpresnejšie čísla.
DPB zatiaľ fyzicky jazdí v zóne 100, 101, 215 (aké čísla budú mať zóny Grob+Voda?), zatiaľ jednotný JCL neexistuje + aj keby, označovače budú v lajnách aj na železnici, takže by bolo ľahko identifikovateľné, ktorý lístok bol označený vo voze DPB a to je potom jasné, o akú zónu ide - 0,1,5
Nie, to vobec nie je problem. To je zamienka na to, aby sa minuli desattisice eur za nove oznacovace do vsetkych vozidiel mhd. Este ze ma mesto tak vela penazi...
Bude sa vymienat samozrejme vsetko, kedze ani to ze oranzove su "nove" (ako-tak) akosi neupravi fyziku a neumozni do nich napchat siroky BIDkovy listok, pripadne akceptovat cipovu kartu.
Tak, okej, nech sa nakúpia nové automaty, od nejakej "renomovanej" firmy blízkej Belfimu, nech sa namontujú do vozidiel, ktoré sa do vtedy budú rozpadávať (Ikarus, Sor, škoda).. hlavne že budú mať nové automaty.... to sa budú vymieňať aj tie nové oranžové, či tie už netreba?
Ámos