No tak si určite rozmyslím či pôjdem pešo po moste alebo 2 min. loďou. Lebo však keď to zoberieš tam a späť (napr. centrum-sad ak by trasa nebola okruhom ale 3 trasy medzi Sadom a jednotlivými zastávkami) 2€ → 60Sk a teraz si zober napr 4-člennú rodinu (nech decko je za polovičnú cenu) Tak tam späť by ich vyšlo 6€ čo je takmer 200Sk a to už si určite rozmyslia či pôjdu po moste alebo loďov. A zase ani keby to bola tá loď zadarmo by ju veľa ľudí asi nevyužilo. Samozrejme projektu fandím ale keď to má jazdiť v neprehľadnom intervale 45 min. má to stáť takú pálku. A navyše napr. zbytočná trasa do Riverparku kde teraz z električiek nik nevystupuje je zbytočnosť.
Najlepšie by bolo keby premávala po trase Nám.Ľ.Štúra, Sad J. Krála, Eurovea, Sad J. Krála, Nám. Ľ. Štúra
medzi centrom a sadom trvá trasa asi tie 2-3 min. a medzi sadom a Euroveou asi 5 min. To je spolu spiatočne tých 16 min +2 min na vystup a nastup tak by 1 kolo trvalo 24 min. Tých 6 min. by mohlo stáť v centre. A interval by bol prehľadný 30 min. a loď by jazdila častejšie čo by zvyšovalo jej atraktivitu. A keď teda to už nebude v systéme MHD ako sa všade písalo a má to byť zas doplnková atrakcia za za to euro tak by mohla byť tarifa 1€ na neobmedzenú cestu pre dospelého a 0,50€ za decko tiež neobmedzená cesta. Alebo predávať automaticky za túto cenu spiatočné lístky a ptm by mala zmysel
Aj v Prahe či Ústi/Labem majú "atrakcie" v systéme MHD napr. Petřínskú lanovku či lanovku v Ústi/Labem (nwm či je už dostavaná) a takéto systémy majú úspech keďže ich využiju aj miestny.
Áno, lebo električky nemajú 25 rokov... Presnejšie majú 24-38 rokov... A o tých rozdrbaných tratiach radšej pomlčím... Len tam nejde o SeR, že? Keď som tak kukal ten katalóg T3, to na čo prosím pekne robili novostavby T3? Síce len 5 vozidiel ale aj tak.. podobne ako aj novostavby K2S, to je ďalších 9. To vtedy neexistovali nízkopodlažné a podľa možnosti aj klimatizované električky???
TA3 v Tbuse? to je nejaká fotomontáž?
"sú tam aj trolejbusy, ktoré sú 25-ročné. Keď si zoberieme kombináciu tuhej zimy a stavu vozoviek, tak jednoducho tie staré trámy niektorých vozidiel nevydržali." ďalšia otázka mala byť - koľko konštrukcií prasklo na nových JeTi pseudovozoch, ktoré nemajú 20 rokov, ale 20 mesiacov?
"Tvrdíme, že sa do súťaže mohli prihlásiť viacerí výrobcovia. " prihlásiť sa mohli, akurát, že by ich vylúčili pre nesplnenie podmienok
"Môžeme v nejakej miere riešiť nočné spoje, možno o jeden cyklus ich znížiť. Ale všetko je to zatiaľ len v pracovnej verzii. Myslím si, že tých redukcií nebude veľa, určite by to neboli nejaké drastické opatrenia. Samozrejme, závisí aj od dohody s mestom."
Takze podla Delfiho nie je zrusenie ZAKLADNEJ dopravnej obsluhy v noci (= predlzenie intervalu nad 2 hodiny co nezodpoveda ziadnym standardom) ziadne drasticke opatrenie?
Na rýchlo som našiel toto:
Starostka tvrdí, že veľký profit z linky zrejme mesto či mestská časť mať nebude. "Cieľom je, aby sme ju čo najmenej dotovali. Je to projekt, ktorý má návratnosť v dlhodobom horizonte," poznamenala. http://www.topky.sk/cl/10/1321688/
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Luks