Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: N/A #188926:
vo viedni duplicitne trate vacsinou rusia, vid aj predlzenie U1,U3 ako aj U2 v poslednych rokoch ..

kvoli par dnovemu vypadku nie je nutne stavat novu dalsiu trat. to je hlupost najma vo ficnancnej situacii mesta.
Reply on: 810zssk #188931:
Úhrada od mesta je istá, ale
1. jej platenie je ťažšie vymožiteľné pre DPB ako donútenie cvakať lístky pod hrozbou postihu vo výške 50€,
2. úhrada nie je poskytovaná v takej výške v akej by mala byť, a teda je otázne či by vôbec zrušenám bezplatného cestovného prišlo k jej zníženiu.
Reply on: TeBeCe #188929:
No teraz asi skôr nejaký Bbuss, lebo Abuss pokiaľ viem mal prepojenia na bývalé vedenie DPB, Predpokladám, že preto sa stopli aj tie abussove 15m záložáky a odkedy sa zaradili 2201-2212 tak sa prestali vypravovať 82xx aj namiesto solarisov.. ?
Reply on: AAA #188930:
Ale teoreticky ma pravdu, tu sa to bude urcovat podla objednavatela dopravy 😃 napriklad v Marianke a Grobe TZP platia.
Reply on: AAA #188927:
1. Uhrada od mesta je ista. Trzba nie.

2. DPB je mestsky moloch kde akcionar nevie motivovat zamestnancov. Pre Belfiho je vyhodnejsie bojovat za svoje osobne zaujmy nez za zaujmy firmy.
Reply on: 810zssk #188916:
"Výnimka sa týka bezplatného cestovania MHD v Bratislave, všetci ostatní prepravcovia budú mať vlastné pravidlá."
Teta Agáta by sa mohla naučiť rozdiel medzi dopravcom a prepravcom.
Reply on: Mike #188928:
Abuss uz preraba klbove mercedesy na trolejbusy? ?
Reply on: TeBeCe #188923:
Počkaj ešte sa stihne vypísať nový tender a vyčerpať peniaze hádam... Ináč v niektorom z článkov GR naznačil že aj do toho 2015 ak aj úspešne prídu všetky nové tbusy tak dovtedy si možno budeme musieť nejaké prenajať ?
Reply on: 810zssk #188916:
Ja zas nerozumiem podnikateľskému zámeru DPB. Každý podnikateľ by bol rád keby mu stúpli tržby (viď donedávna SPP) a DPB brojí za to, aby namiesto cashu dostával úhradu od mesta.
Reply on: 810zssk #188924:
Len tam ci aj inde v BA? ? ..a to ani nesnezi a neni vonku -5 ? ?
Na hlavnej stanici uspesne (opat) odisiel infosystem.
Reply on: luky133 #188922:
a Zliner ma o robotu postarane ?
Reply on: tr3mp #188917:
Isto, ale uznesenie komisie malo byť naformulované tak, že sa má prepracovať projekt, nie tak, že sa nepodporuje zriadenie vyhradeného pruhu. Navyše zazneli aj zavádzajúce informácie o tom, ako polícia musela zasahovať do riadenia križovatky SAV a o tom, že by inak bol nastal kolaps...
Reply on: N/A #188918:
vsak ja nehovorim, ze je to relevantna mapa, to bola mapa relevantna na konci 70tych rokov, nez prisli s tou hlupou myslinekou bratislavz pre 1 miliono obyvytelov a nutnosti metra. a tym sa na 30 rokov zastavil rozvoj.

nicmenej k potrebam pol milionovej by prezentovana siet elektriciek s ciastocne mimourovnovzm/podzemnym riesinim bola uplne de luxe ..

a co ked nemas ziadnu moznost odklunu ? ako to riesia na radialach metra ? co vybuduju dalsiu paralernu trasu, ze ak by nieco ? hlupost

je to zufalo neekonomicke a najma v situacii, ked bratislava nema na to, aby dokazala financovat opravy co i len len jednej jedinej trati ..
Reply on: aquila #188887:
V tomto sa Uhlera musím zastať, pretože komisia dopravy a informačných systémov (či ako sa presne volá) nezamietol bus pruh na Štefánikovej, ale zlý projekt bus pruhu na Štefánikovej, čo je dosť podstatný rozdiel. Na predchádzajúcej komisii pre verejnú dopravu (čo je poradný orgán primátora a chodí tam aj Uhler) sa dohodlo, že projekt navrhnutý ODP má veľa chýb a nemá byť predkladaný ale prepracovaný. Napriek tomu predložený bol v nezmenenej podobe. Takže dobre, že schválený nebol.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/informacia-o-cestovani-seniorov-a-tzp-po-zavedeni-systemu-bid/
"DPB bude trvať na tom, aby táto bezplatná doprava pre držiteľov preukazov ŤZP a ŤZP-S, ostala zachovaná aj po tomto termíne."

Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.

Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..

Toto mesto je cisty bananistan.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.