Reply on: Martin #18800:
Hmm.. tym kurzom to byt nemohlo lebo moje dotazy na terminaly KVC boli v troch po sebe iducich dnoch - 5.-.7.8.2003. Zatim vyzera ze idem na Rakusko-Svajciarsku hranicu (vraj je to Feldkirch - ale to je mozno len mesto) so CityStarom a odtial uz len 75% TCV do Baselu (zlava vdaka JuniorRail+). I tak to skresalo povodnu cenu (vyser 8000 Sk za tam-i-spat takmer na polovicu t.j. 4447 sk, potesi (-: ).
s666n
Nemal som moc casu si precitat vsetky prispevky podrobne, som po dovolenke a musim pracovat
Ale ani to nie je uplne najlepsie riesenie ... ale take asi neexistuje
Toto je proste moj nazor :
Ved ked ludia byvaju na Jasovskej a v okoli, tak je jasne, ze pojdu na 91/191 a nebudu sa trepat cez celu Petrzalku (co by si si radsej zvolil ty ???) .... a to, ze od Jasovskej vozi 91-ka vzduch je blbost, kedy si isiel naposledy 91-kou ??? mozno vecer po 21:00 alebo skoro rano !!!!! Podla mna, ako to je doteraz, tak by to malo aj ostat, ved MHD ma sluzi vsetkym ludom a pomahat im dopravit sa niekam co najrychlejsie a nie co najzlozitejsie a najdlhsie !!! Preto si myslim, ze by to bolo nespravodlive dat Jasovsku do druheho pasma ........ tolko moj nazor
Myslim, ze su omnoho dolezitejsie veci, ktore treba napravit, aby sa zlepsilo cestovanie po Bratislave s MHD