ja sa vyhybam vsetkym vozidlam el. trakcie v ba - elektricky (lebo idu rychlo)
a 3busy - lebo v nich vzdy spadnem.
dalsi dovod preco sa vyhybat postaveniu pomalodrahy je podobny,
Keď sa tak nad tým zamýšlam, aký význam má stavať pomalodráhu do Petržalky? Veď tie autobusy sú fajn, a aj tak to nahradí len 95, nejaké autobusy budú musieť ostať.
cize treba mat v stavoch v BA 74 vyhybkarov a dalsie stovky po celom Slovensku, lebo co ak pride snehova kalamita! ? outsourcing je bezna zalezitost no u teba ide skor, ze bud teba alebo niekoho znameho vyhodili od zeleznic, tak si tu riesis komplex.
Ano vlaky jeden den meskali skrz prirodu. A co, teraz sa vsetci poserme z toho.
Nocne elektricky??? wtf ? pri sucasnych zastaranych kolajniciach urcite nie..... Rano o piatej, relativne ticho, zacina doprava, a je to neuveritelne neskutocne a hlasne piskanie ☠ este si to neviem predstavit o jednej ci tretej nad ranom....
navrhujem odmontovat vsetky see and go.
hlasi to zastarale spravy, reklamy, pozyva na silvester 2012 a podobne blbosti.
a este potom dokumenty alebo reklama na psy z utulkov:
"Volam sa Rony. Som veľký vlčiak....." -- komu sa to chce vo vozidle pocuvat, radsej nech si kupia od soza prava a pustia rozhlas. to by bolo osoznejsie.
a vecer reginu - aby bolo citanie na pokracovanie
aspon vodic by z toho nieco mal nie ako teraz mu tam huci zastarala reklama.....
Automatízácia existuje, lenže sa má zapnúť v dostatočnom predstihu, keď sneží a nie keď už nasneží pol metra na výhybku a potom sa "expert" čo to má pod palcom diví, že tam môže akurát tak odhrnúť sneh aby sa na tom ľade dal hrať ľadový hokej ? Okrem toho vykurovanie výhybiek nemá takú teplotu, že to rozmrazí kopy snehu, ale iba prebežne menšie vrstvy, preto ho zapnúť pod kopou snehu vedie iba k tomu, čo som napísal nižšie.
Mám takú spomienku z toho mosta. Ideme aj s kamarátom na bicykloch, pomaličky, derieme sa cez ľudí, vybehne tetka a, že prečo nezvoníme... ok. Cestou naspäť zvoním, a druhá tetka, že čo zvoníte, neviete počkať?
To, že sa to na na ŽST Kvetoslavov robí ručne (to čistenie), kde je 6 výhybiek aj s odstavenými je ok - osobne som tú tetku pozoroval, je to v pohode... Ale, že na HL. Stanici sa to robí metličkou a lopatkou ma prekvapilo. Na to neexistuje nejaká automatizácia? ?
Takže keď tadiaľ s priateľkou idem a musíme ísť za sebou, lebo inak by sa nezmestili ľudia idúci oproti, resp. šialene jazdiaci cyklisti, tak to stačí?
Taký názor aký prezentovala pani Pavlíková má možno iba ona, pár diletantských darmožráčov a politicky dosadených likvidátorov u ŽSR. Nech najprv si urobia analýzu koľko sa ročne rozkradne vďaka "odborníkom" na najvyšších postoch, nech si urobia aj analýzu, že koľko debilov živia na Klemensovej 8, ktorí viac ako fungovanie železnice ovládajú manažment a kopu teórie, s ktorou môžu ísť akurát tak šéfovať do LIDL-u či Kauflandu. Zaujímalo by ma, že či ŽSR aj nejak odškodní potom dopravcov, ktorí vinou hlúpeho prístupu ŽSR mali meškania svojich vlakov. Čo som počul, tak výhybky sú vyhrievané, no somári u ŽSR ich zapli až keď na ne nakydalo snehu a nie predtým, aby sa sneh priebežne topil, no stalo sa iba to, že roztopila sa vrstva snehu okolo výhybky, no tá zamrzla vzápätí a vytvoril sa krásny ľad. Okrem toho pracovníci, ktorí majú v prípade potreby naskočiť do služby aby odstránili ľad/sneh z výhybiek chýbajú, no podľa vedenia ŽSR je to úplne normálny stav a normálne je aj to, že si "outsourcujú" tieto služby, ktoré sú pritom dosť potrebné pre chod železnice, teda v jazyku stupídneho prepúšťania-chtivého politického manažéra je to core business.
Andreas.Papak