Nocne elektricky??? wtf ? pri sucasnych zastaranych kolajniciach urcite nie..... Rano o piatej, relativne ticho, zacina doprava, a je to neuveritelne neskutocne a hlasne piskanie ☠ este si to neviem predstavit o jednej ci tretej nad ranom....

Niečo ako vysokotlakový kompresor
. Aspoňže DPB vykuruje výhybky ako sa patrí
Ja tadiaľ v lete chodím len na bicykli, takže koridor si nájdem, a pešo radšej len mimo sezóny
Ale iste, je to málo.
Ale, že na HL. Stanici sa to robí metličkou a lopatkou ma prekvapilo. Na to neexistuje nejaká automatizácia? ?
ak bude čas doladím ich aj uploadujem a môžte skákať, urážať, ...
Ja len že teraz tá lávka čo je tam má 1,5m asi, a "stačí" to pre všetkých. A pokiaľ tam majú byť 2 lávky široké 4 metre (dokopy
, tak ti to moc nesedí, lebo 1.5+0.3+3=4.8
tr3mp
1,5 m je absolútne minimum na dosť nepohodlné vyhnutie sa dvoch chodcov. Pritom bežne sa stáva, že idú vedľa seba aj dve či tri osoby (rodič s dieťaťom alebo s dvomi). V takom prípade sú tie dva metre minimum pre jeden smer. Či je podľa teba správne, aby išli v takom prípade chodci ako húsky za sebou, ako je to bežné na našich chodníkoch, keďže viac miesta chodci často nemajú kvôli divokému parkovaniu?
Minimum pre jeden smer pre cyklopruh 1,5 m, v stiesnených pomeroch (čo neplatí pre novostavbu mostu) je to 1 m. Tých 1,5 m je v dĺžke pár sto metrov (napr. most) rozumné, len ak ide o obojsmernú cestičku pre cyklistov, teda existuje možnosť predbehnutia pomalého cyklistu (dôchodca, malé dieťa) cez protismer. Na Starom moste bude mať pruh pre cyklistov 1,5 m, ale vedľa bude ešte 30 cm deliaci pás od chodcov, takže cyklisti sa budú teoreticky môcť obísť.
Šírkové usporiadanie jednej lávky má byť (zvnútra von): 1,5 m jednosmerný cyklopruh, 30 cm vyvýšený deliaci pás, 3 m chodník. Ak by to malo byť komfortné, tak by šírky boli 2 m pre cyklistov a 4 m pre chodcov.
Dnes to možno stačí, ale raz príde doba, že nebudeme v podiele cyklistickej dopravy sto rokov za opicami a podiel cyklistickej dopravy sa dostane na primeranú úroveň podobným mestách, čo môže napr. na Starom moste znamenať aj 10 x viac cyklistov ako dnes.