Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Všimo #182663:
vsimo prijemne cestovani taxikom prajem...ufam bude o jedneho (....) v autobuse menej...ja som tiez dnes siel elektrickou co vyzerala ze kuri...a stazujem sa???nieee....bo som rad ze tu vôbec nieco jazdi...a je mi jedno ci dojde ikarus, karosa alebo sorka...ja som rad za to ze vobec sa mam ako dostat z bodu A do bodu B...
Reply on: 810zssk #182666:
Nuž - asi nechápeme sa.... Odpoveď som chcel pre VŠETKÝCH cestujúcich. Aj keď sa ONI neozvali. Ale, budeme sa v busoch ohrievať AJ BEZ TVOJICH ARGUMENTOV. Nechcel som nič viac, iba RIEŠENIE. Resp. či ono vôbec existuje. Ak nie, platí, a bude platiť môj žalostný názor, ktorý ťa zjavne NEzaujíma, totiž, že sa budeme aj v lete ohrievať, lebo vhodné riešenie neexistuje. Alebo sa aj toto bojíš napísať? Všimni si, že nenapádam pracovníkov DPB, ale techniku! A to v dobe, keď rakety pristávajú na mesiaci! Ktosi mi raz odpísal, že MY! (na Slovensku), by sme rakety nevyslali ani o tisíc rokov.... 😞
Reply on: Všimo #182664:
Argumenty su, ale nestojis mi za to aby som ich pisal.
Reply on: Všimo #182664:
Chod si dat sprchu a netrep kraviny, lebo ty technike a konstrukcii autobusu rozumies ako ja cinstine (0 bodov) - kebyze idu plyny z motora do priestoru vozidla (ci uz autobusu alebo auta), tak vozidlo nie je sposobile na premavku a vobec by sa nedostal rano/cez den do premavky (aj nas DPB ma urcite minimalne standarty).

A ano, JE to argument - ci ty si myslis, ze motor aj pocas maximalnych vykonov, ked nan prazi slnko, pracuje pri teplote 10°C? Alebo si myslis, ze sa da vyrobit 100% tepelne odizolovany motor od vozidla pre autobus? Podla teba nie je rozdiel, ak to priestoru motora ide vzduch z okolia bud s 0°C alebo s 40-50°C (na slnku to lahko dosiahnes na cestach)? To co popisujes JE zahrievanie vzduchu motorom ale nie je to umysel/vada. A ziadne tlacitko pre motor "Leto/Zima" nejde urobit. Ci si predstavujes, ze v lete, aby ti neofuklo lytka a aby si sa nam nespotil, bude autobus jazdit max 20 km/h a v zime, aby ta to zahrialo, bude jazdit 90km/h ?

V jednej veci mas pravdu - ty si riadny neodbornik. Dostal si odpoved a stale trepes. A ako ceresnicka ani si nepovedal aky typ autobusu to bol 🙂
Reply on: 810zssk #182662:
Lebo ti chýbajú argumenty? Ja mám jediný argument: HORÚCI VZDUCH NEJDE VON - ALE DNU! Chápem, ťažká debata bez argumentov. Hlavne, keď s ľuďmi ako ty sa ani iným nechce vstúpiť do dialógu. Nápadne mi to pripomína argument: Na Slovensku je to tak... Alebo: Môžeš sa sťažovať - ALE potom sa nečuduj. Máš pravdu, necháme to tak "...a karavána ide ďalej... Škoda, veril som, že sa ozve niekto, kto BUDE HĽADAŤ riešenie, a nie navádzať na mlčanie. Čo už. Veď sme na Slovensku, no nie?
Reply on: Všimo #182661:
Iba pre doplnenie a istotu. Mal som na mysli horúce plyny, fúkajúce cez dierkované otvory (štvorcové) pri schodíkoch, takže ofúknu každého nastupujúceho. Želám príjemné vychutnávanie cca 40-50 stupňového vzduchu (neviem teplotu odhadnúť, ale pálilo to neznesiteľne.)
Reply on: Všimo #182661:
Aj by som ti odpovedal, ale s ludmi ako ty sa bavit nebudem.
Reply on: 810zssk #182660:
Tak takejto "múdrej" odpovede som sa obával. Aj som to naznačil. Takže, bez urážok a invektív (veru sa mi tlačia ...) ešte raz: PREČO??? ten motor nekúri v zime, hááá? Druhá, podstatnejšia otázka: PREČO??? (tí zodpovední!) nereklamujú - (aj na základe problémov cestujúcich) že sa neodvádzajú horúce plyny na DRUHÚ stranu, von z busu?? To ja - neodborník!!! viem, alebo tuším, že KEBY sa chcelo, tak BY sa dalo?? HMMM? Čo tak navrhnúť prepínanie ZIMA/LETO? Znovu sa pýtam: Prečo plyny z motora nejdú MIMO autobusu, ALE DOvnútra! už aj tak horúčavami sužovaných pasažierov? Tam smerovala moja otázka! Tú reakciu o motore považujem za alibistické kecy. Prepáč.
Reply on: Všimo #182659:
Pri zadnych dverach je motor, nemoze to byt tym?
Kto má ešte taký príšerný zážitok z cestovania v MHD ako ja?? - Mám na mysli autobusy s tzv. "klimatizáciou"...... By ma zaujímalo - a URČITE! sa budem pýtať v treskúcej zime - že kedy sa majú vykurovať autobusy?! Ak? to šoféri (alebo technika) nezvládajú, tak nech láskavo tú tzv. "klimatizáciu" vypnú! Radšej budem v týchto horúčavách cestovať tak, ako doterajších 40 rokov: v lete JE síce vysoká teplota, ALE! - nie je zvyšovaná kúrením v buse... Nie som technik, ale nech mi niekto múdry vysvetlí, ako je možné, že keď nastúpim do zadných dverí, tak mi lýtka opáli horúci vzduch (ktorý by som privítal v ZIME!) Hmm, To som zvedavý. Lebo, nie je to ojedinelý poznatok, dnes som sa však skoro popálil a musel som ...postúpiť ďalej do voza... 🙂 Ešte že nebolo plno 😞
Reply on: 810zssk #182655:
Špáry medzi dlažbou sú len zapieskované, takže sa tam burina rýchlo uchytí. To sa však dá eliminovať herbicídovým postrekom, ktorý nikto nerealizoval. Podobný "záhon" vzniká aj v oblúku pri Námestí Biely kríž.
Reply on: 810zssk #182655:
To je ďalšia fáza zatrávňovania - nebude predsa "zelená" iba časť radiály na Záhradníckej... Všimni si ako pekne sa začína zazelenávať trasa na Hlavnú stanicu 😉
Reply on: 810zssk #182655:
(myslim bezne vo svetovych podmienkach, to ze v BA je to bezne mi je jasne)
Inak na Trnavskom myte (kedyze bola ta trat rekonstruovana?) vyrasta pomedzi dlazbu medzi kolajnicami burina. To je bug, alebo je to bezne? ?
Reply on: Vladimír #182652:
Prídeš z dovolenky a hneď tu spamuješ. ?
Reply on: 44 #182644:
Zdá sa, že MatejBA ťa pomenoval presne.
Reply on: 44 #182648:
Lenže my sa tu nebavíme o tom, či jedna linka do radiály alebo dve. Táto diskusia už prebehla a je v tejto chvíli ukončená. Po zvážení rôznych faktorov kompetentní rozhodli o dvojlinkovom variante. Je to fakt, ktorý treba jednoducho zobrať na vedomie.

Debata, ktorá tu beží teraz, je o tom, že keď už máme dvojlinkový variant, či má byť v centre vedená každá z liniek radiály inou trasou (Obchodná vs. Špitálska) alebo majú ísť po rovnakej trase. A v tomto kontexte je podľa mňa jednoznačne lepšie, ak sa tie trasy v centre rôznia. Napokon, bola to aj jedna z "politických" požiadaviek, takže sa o tom tiež nemá zmysel baviť.

Za dodržania spomenutých podmienok považujem súčasné linkové vedenie maximálne logické, vrátane liniek 3 a 8.

Howgh.
Reply on: 44 #182647:
Kampaň nerieši problém existencie čiernych pasažierov priamym apelom na neplatičov, ale snaží sa pôsobiť na majoritnú väčšinu populácie, ktorá síce cestovné platí, ale v počínaní čiernych pasažierov nevidí zásadnejší problém, či dokonca s nimi potichu sympatizuje. Ovplyvňuje verejnú mienku v tom zmysle, že jazdenie na čierno nie je izolovanou zábavkou niektorých občanov, ale má dopad na všetkých, vrátane tých, ktorí si cestovné poctivo platia. A toto SÚ veci, o ktorých sa doteraz hovorilo málo, takže je len dobre, ak sa na to poukazuje. Nikto neočakáva, že budeš vo vozidle fyzicky riešiť neplatiča Ty.
Reply on: 44 #182647:
Cielom tej kampane zrejme je najma zvysit spolocenske odsudzovanie ciernych pasazierov. Lenze aby sa to realne podarilo, ta kampan by musela byt sofistikovanejsia, specialne beruc do uvahy ze Slovaci na vsetkych urovniach maju kradnutie v krvi.
Reply on: 44 #182644:
Povedz to aj tym, co nosia paličky a ich pocet tusim geometrickym radom pribuda v meste , tak ako na vychode jedna menšina. 2 linky na radialu vobec nie su zly variant,aspon pokial nemame prestupne terminaly na urovni a zopar NP elin.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.