Reply on: Marek1978 #187531:
Škoda, že nikto nepodkúril už Záhradnikovi za tie zmanipulované a odsabotované tendre na klbáky.Inak možno sa blýska na lepšie časy, lebo Prešov už siaha po Solarisoch, Praha uzavrela zmluvu na 40 midibusov, ktoré dodáva opäť Solaris (Alpino), takže dúfajme, že po Žilinskom tendri, kde bola tiež zaujímavá podmienka (priemer kolies) už ďalšie kšefty pre fabriku synátorov bývalých ŠtBákov neprídu a ak tak nejaké na pár kusov pre súkromných dopravcov, či nejaké minidopravné podniky.
Potom mozno. Ale aj tak mi pridu na ten low cost bus tie naklady dost vysoke
HM, škoda mosta, nech mi venujú aspoň jeden šrób, keď ho už chcú odplaviť
fanatikmhd
30 solo a 50 klbovych. To je 80 trolejbusov. Cena 70 000 000 €. Na voz (zhrniem vseobecne) to vychadza cca 875 000€. Cena jedneho autobusu NB18 (teda taka ista karoseria ako sa predpoklada nakup u JeTiho) bola 275 000€. Cize kolko kurna stoji elektrovyzbroj trolejbusu? Nezabudajme, ze cely autobusovy pohon (motor, nadrz a pod) sa odstrani, cize cena ide o cenu motora a jeho pomocok dole! Ono cisto teoreticky, ked vezmem v uvahu setrenie DPB...Tak pri zivotnosti soriek...nevyslo by lacnejsie proste nakup 80 autobusov?
Ako jasne, potrebujeme modernizaciu, ale celkom by ma zaujimalo, u vsetkych ostatnych vyrobcov, po com sa pohybuje jeden trolejbus, HESS, Cegelec, Solaris a dalsi.....Samozrejme cena bude vyssia, ale az o tolko?