Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #187509:
Trocha som to hyperbolizoval, ale čo iné to bolo? ?
Reply on: Ike #187508:
Myslim ze on narazal na "vedomy precin ublizenia na zdravi" 😉
Reply on: S499.1023 #187507:
Nie, zodpovedný človek, ktorý by na zľadovatelej vozovke kvôli 0,5 s nepredbiehal autobus a neohrozil životy jeho cestujúcich ?
Reply on: Ike #187506:
Ďalší samozvaný právnik?
Reply on: Mike #187503:
Vodiča Audiny, čo ten autobus predbiehal, obžalovať za vedomý prečin ublíženia na zdraví.
Reply on: ophis #187500:
Ahoj Dunči! Už robíš niečo poriadneho, či sa len venuješ svojím neonacistickým aktivitám?
chlapi taka blba otazka..kedy zacina nafta primrzat??? bo cez vikend budu kvalitne mrazy...dik
Reply on: Peon #187499:
O nehoraznych 90 centov za mesiac.
Reply on: luky133 #187491:
Nech cicinbrus na špagátiku J&T - synáčikov ŠtBáckych svíň - Belfi aj ukáže, že koľko miest v Rakúsku, Švajčiarsku, Nemecku, Taliansku, Francúzsku, či inde na západe tak potrebuje 5 dverové kĺbové vozidlá a 4 dverové 12m vozidlá! Dokonca na západe nemajú problém ani s 3 dverovými klbákmi či 2 dverovými 12m vozidlami. Tak potom čo opíja rožkom? To môže tento mafián, či pridržiavač mafie tvrdiť koňovi, lebo iba ten má tak veľkú hlavu, že sa to do nej zmestí, no myslím, že aj kôň má dosť veľké IQ na to, aby videl cez tieto "férové" tendre. Odkedy sa začal tender na 11m vozidlá alebo ešte predtým vyleteli peniaze na trolejbusy pre DD na 9,5 BN, tak sú tendre v BA jasné ešte skôr než sú vyslané do obehu.

P.S.: A to mám podvodníkom platiť zas viac za PCL?! Už ozaj drzosť nepozná hranice... ?
Toto snáď nie! ? ? ? Od 1. 3. 2013 ďalšie zdraženie MHD v Bratislave?! http://imhd.sk/ba/doc/sk/11651/Cennik-predplatnych-cestovnych-listkov-od-1-3-2013.html

PCL (na rozdiel od JCL) sa zdražovali naposledy od 1. 8. 2012 aj 1. 8. 2011 čo si pamätám. Viem, že od 1. 3. 2013 bude možné používať aj linky Slovak Lines a ZSSK na území Bratislavy, ale aj tak...
Reply on: ceres #187497:
Tak mohol to viac konkretizovať teraz je to len o domienkach. Ale nakoľko tam spomínal ľudí čo sa zaujímajú o MHD (hneď ma napadlo imhd.sk), že navrhovali dva motory tak ma napadol dieselagregát keďže ten sa tu len riešil. Na druhú stranu dve hnané nápravy nie sú zlá vec nakoľko je dnes vidieť, že hneď ako začne snežiť prvé trolejbusy, ktoré sú v správe flash na imhd.sk sú 25Tr, ktoré majú len jednú hnanú nápravu. ?
Reply on: luky133 #187491:
Mohol tým myslieť aj dva elektromotory, a teda pohon dvoch náprav, tak, ako majú napr. Škoda 15 Tr, 22 Tr alebo niektoré 18m Solarisy z DPO s výzbrojou Cegelec...
Reply on: luky133 #187495:
kto vie či ho odtiahli alebo dostal papuču ?
Ohľadom Teknoplastu a tej zmluvy čo spomínal Belfi, prikladám aj odpoveď na môj podnet na začatie konania od ÚVO: http://i-bratislava.sk/subory/podnet.pdf

V tej dobe sa dal zákon ľahko obísť a tak môj podnet bol zbytočný lebo som nestihol čas 7 dní pred uzatvorením zmluvy, o ktorej som sa dozvedel až mesiac po jej uzatvorení z vestínka... Bola tam zverejnená takmer po mesiaci od uzatvorenia. Ak si pamätám v tej dobe tam nebola uverejnená ani zmienka o tom, že plánujú takéto rokovacie konanie. V tej dobe (neviem ako teraz) firma mala v hlavnej činnosti obchodovanie s realitami a pritom dodávala prevodovky na električky Tatra...

Ale toto neznamená, že tender na trolejbusy je podozrivý a na druhej strane má u mňa plus pre tento krát firma Teknoplast, že podala podnet na tieto tendre. A podľa Sme ďalší podnet podal výrobca trolejbusov. Už len treba počkať na ÚVO ako rozhodne teraz.
Reply on: luky133 #187491:
Opakujem: "orgán"
Tak tu nám pán GR obhajuje tender: http://www.ta3.com/clanok/1013136/tb-vedenia-bratislavskeho-dopravneho-podniku-k-nakupu-trolejbusov.html

Ak vraví pravdu námietky nepodal ani jedne výrobca trolejbusov (podľa Sme.sk tak ale spravil aj výrobca trolejbusov) ale firma Teknoplast. Taktiež tam spomína podozrivú zmluvu s firmou Teknoplast, ktorú nemohli zrušiť. O podozrivosti tejto zmluvy s touto firmou má naozaj pravdu, sám som toto verejné obstarávanie pred rokmi kedy prebiehalo napádal ako fyzická osoba - neúčastník konania podľa starého zákona o obstarávaní a ÚVO v tej dobe bohužiaľ už nič nemohol urobiť. Takže v tomto mu dávam za pravdu. Sám mám dopis od ÚVO ohľadom tohto verejného obstarávania niekde doma založený. Ten kto sledoval toto fórum pár rokov dozadu možno o tom ešte nájde informácie.

Potom tam vravel ďalšie argumenty o nejakej štúdii ohľadom 5 dverových trolejbusov/autobusov. Na konci uviedol to, že ľudia navrhovali dva motory pre kĺbové trolejbusy. Na 99% tým myslel diesel agregát a vypočítaval tam aké by to bolo drahé. Zabudol sa zmieniť o tom, že tieto dieselagregáty navrhovali ľudia len v prípade malého počtu trolejbusov kvôli problémom s 25Tr. To, že ich objednáva pri časti krátkych trolejbusov zabudol povedať...

Takže môj osobný názor na túto tlačovku je tak 50:50. V niečom pravda v niečom aspoň podľa môjho názoru nie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.