nedavno sa mi prihodila mila zalezitost : v tbuse 210 medzi rackom a kriznou nastupili revizori , a asi po 30-40 sekundach krici ten zo zadu na toho vpredu : peto ,sak mu tam zabuchaj !!!! ( akosi totiz neboli bloknute oznacovace ) ; :-)))))

Takze tvoj navrh bol jednoznacne schvaleny a uz je aj zauzivany 
Co bude dalej, nikto netusi, no mali by sme sa usilovat o to, aby sme o ten voz neprisli...
A este cosi - ta diakritika co pouzivas v prispevkoch, sa strasne blbo cita v mailoch (pokial nemas Wind0ze, co ja nemam a nechcem), vynechanim tej diakritiky mozno potesis nielen mna :))
Beus
Pre elektricky je este stale kopec nepouzivaneho priestoru v meste (o Petrzke ani nehovoriac), takze zapchy by to negativnym sposobom neovplyvnilo.
Dalej, ked sa do dostatocnej miery porozsiruju elektrickove trate a spravi sa z nich skutocny nosny system (cize kvazi rychlodrazny, so sucasnymi vozidlami a zriedenymi zastavkami (a krasnanskymi vodicmi) :)) by to nebol problem), dost sa znizi potreba rychlej prepravy autami, pretoze bude moznost rychlej prepravy Metrickou (Metro-elektricka na metrovom rozhode) ;-))
Tym padom sa este o cosi zredukuju zapchy na cestach, lebo bude viac ludi v elinach
A ked uz sme pri (ne)mysleni na MHD - jednoznacne treba preferovat MHD a usmernovat ludi k tomu, aby ju pouzivali, ked budes mysliet na individualnu dopravu a robit ustupky smerom k nej, velmi rychlo dostanes mesto do totalneho dopravneho kolapsu ;-))
Mozno mam trocha naivne predstavy, ale o tomto som debatoval uz s velmi vela ludmi, ktori sa do toho rozumeju viac ako ja, a dosli sme k tymto zaverom