d3k0: to ze 4400 rozoberaju predpokladam podla toho, co som pocul o jeho vzhlade od roznych zdrojov.
a troliky na dlhe diely... no ja viem ze na magistrate maju dost uletene napady co sa obsluhy dlhych dielov tyka, to si este zabudol uviest ich napad s "trolejbusmi na naftovy pohon" teda to co chcely, ze na dlhacoch budu troleje a medzi dlhymi dielmi a zvyskom sveta budu vozidla na pohyb pouzivat naftovy motor....
a troliky na dlhe diely... no ja viem ze na magistrate maju dost uletene napady co sa obsluhy dlhych dielov tyka, to si este zabudol uviest ich napad s "trolejbusmi na naftovy pohon" teda to co chcely, ze na dlhacoch budu troleje a medzi dlhymi dielmi a zvyskom sveta budu vozidla na pohyb pouzivat naftovy motor....
Beus
Pre elektricky je este stale kopec nepouzivaneho priestoru v meste (o Petrzke ani nehovoriac), takze zapchy by to negativnym sposobom neovplyvnilo.
Dalej, ked sa do dostatocnej miery porozsiruju elektrickove trate a spravi sa z nich skutocny nosny system (cize kvazi rychlodrazny, so sucasnymi vozidlami a zriedenymi zastavkami (a krasnanskymi vodicmi) :)) by to nebol problem), dost sa znizi potreba rychlej prepravy autami, pretoze bude moznost rychlej prepravy Metrickou (Metro-elektricka na metrovom rozhode) ;-))
Tym padom sa este o cosi zredukuju zapchy na cestach, lebo bude viac ludi v elinach
A ked uz sme pri (ne)mysleni na MHD - jednoznacne treba preferovat MHD a usmernovat ludi k tomu, aby ju pouzivali, ked budes mysliet na individualnu dopravu a robit ustupky smerom k nej, velmi rychlo dostanes mesto do totalneho dopravneho kolapsu ;-))
Mozno mam trocha naivne predstavy, ale o tomto som debatoval uz s velmi vela ludmi, ktori sa do toho rozumeju viac ako ja, a dosli sme k tymto zaverom