aron: Pri Chatamovi mali hrobku zacat obnovovat uz na jesen, ale kedze sa prekladka trate zacala neskor ako sa planovalo, tak zacali ju obnovovat az teraz.

Takze tvoj navrh bol jednoznacne schvaleny a uz je aj zauzivany 
Co bude dalej, nikto netusi, no mali by sme sa usilovat o to, aby sme o ten voz neprisli...
A este cosi - ta diakritika co pouzivas v prispevkoch, sa strasne blbo cita v mailoch (pokial nemas Wind0ze, co ja nemam a nechcem), vynechanim tej diakritiky mozno potesis nielen mna :))
Beus
Pre elektricky je este stale kopec nepouzivaneho priestoru v meste (o Petrzke ani nehovoriac), takze zapchy by to negativnym sposobom neovplyvnilo.
Dalej, ked sa do dostatocnej miery porozsiruju elektrickove trate a spravi sa z nich skutocny nosny system (cize kvazi rychlodrazny, so sucasnymi vozidlami a zriedenymi zastavkami (a krasnanskymi vodicmi) :)) by to nebol problem), dost sa znizi potreba rychlej prepravy autami, pretoze bude moznost rychlej prepravy Metrickou (Metro-elektricka na metrovom rozhode) ;-))
Tym padom sa este o cosi zredukuju zapchy na cestach, lebo bude viac ludi v elinach
A ked uz sme pri (ne)mysleni na MHD - jednoznacne treba preferovat MHD a usmernovat ludi k tomu, aby ju pouzivali, ked budes mysliet na individualnu dopravu a robit ustupky smerom k nej, velmi rychlo dostanes mesto do totalneho dopravneho kolapsu ;-))
Mozno mam trocha naivne predstavy, ale o tomto som debatoval uz s velmi vela ludmi, ktori sa do toho rozumeju viac ako ja, a dosli sme k tymto zaverom