Reply on: Solider #184691:
Poobedňajšia špička - keď je substrát oveľa viac rozložený ako ráno ? Na linkách s hustým intervalom by bolo záhodno uvádzať interval x - x minút (a koľko a akých poradí vykonávať plánovať a prípadne operatívne riadiť podľa potrieb a možností (práve preto, že to je to, čo si mesto objedná, ako aj kvôli ). Ale to by sa mohlo vedieť, že každý deň a najmä ráno je iná situácia - napr v piatok je dopyt evidentne nižší a výkony zhodné so zvyškom týždňa. O tom, že to je možno jediné ráno, kedy je kapacita postačujúca ? Všeobecne to poobede oproti ránam až tak imho nebolí - teda nestáva sa tak často, že by sa človek do toho vozidla nedostal.
Otázka do pléna - zaoberá/-al sa niekto v DPB napr. GPS či podobnými a súvisiacimi systémami umožňujúcimi koordináciu jázd v hustom slede ?
Ak ma pamäť neklame, tak sa aj u nás objavilo vozidlo so senzormi na meranie výmien a obsadenosti nad dverami
Len či sa náhodou niekedy získavali a vyhodnocovali akési dáta ?
To by uz chcelo patrat v geodetickych planoch z tej doby ?
v 70 rokoch napriklad bola kolaj jesenskeho Mostova jednokolajna, predtym dvojkolajna osobne si pamatam jej znovu zdvojkolajnenie ....
fanatikmhd
TeBeCe - a o ktoru ze ide?
Emil - No, ono moja robota je taka zvlastnesia, kedze ide o nie 2D ale rovno 3D verziu, tak poskytujem dve alternativy - prva vezia je rok 2000 a prevadzka pocas toho, druha verzia je "Čo ak by sme v meste koľaje netrhali", takže tam kde niesú, proste budu