Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TARKAN #184690:
Inak nerozumiem, prečo sa musí uzavrieť celá radiála kvôli rekonštrukcii povedzme na 5 % dĺžky trate. Kaliforňanov nepoznáme?
Reply on: AAA #184683:
Hlavne nechápem, prečo dali závory pred klesaním a nie po klesaní do garáží. Tá rampa by nejakých 7-8 GK zniesla, ktoré by potom neblokovali L64. V Eurovei je to správne.
Reply on: Emil #184695:
a to tu najzaujimavejsia informacia este nebola ?
Reply on: Emil #184694:
A aby to nebolo take jednoduche pred druhm zdvojkolajnenim Mostova-Jesenskeho Ta kolaj co bola solo bola v osi protismernej 😃 To by uz chcelo patrat v geodetickych planoch z tej doby ?
Reply on: fanatikmhd #184674:
no.. ono sa to dost menilo v priebehu casu a udalosti 🙂 v 70 rokoch napriklad bola kolaj jesenskeho Mostova jednokolajna, predtym dvojkolajna osobne si pamatam jej znovu zdvojkolajnenie ....
Rovnako Sturova. Druha kolaj po zruseni ako spojka do depa. Potom slepa bez napojeni ale to este vyhybku z Martanovicky dali na prevadzkovu kolaj... etc etc
a nezabudni ze okolo 1 sv. vojny sa tam este motali 2 rozchody nech to nie je tak jednoduche
Urobit schemu kolaji bude naozaj zasluzna robota ? led sa treba bud sustredit na jedno obdobie... alebo pouzit veeeela farieb na odlisenie aby sa clovek nestratil ☺
Skus si prestudovat http://www.facebook.com/viedenskaelektricka?ref=ts&fref=ts
alebo oslov priamo tych chalanov. O oblasti Safka, Mostovej a okoli ti daju vycerpavajuce info ?
Reply on: ivanbuto #184692:
OK, dik. Asi proste chodim v zlych casoch tade 🙂
Reply on: 810zssk #184673:
Tak to ti udiera do očí len nejaký výsek reality.
Sedlový interval v preklade 7,5 min sa dá, ale poobede to je dosť zlé najmä od Hodžovho v smere na Búdkovú vzhľadom na rozdielne meškania 203 a 207 (väčšinou preplnená 207 a prázdnejšia 203, ale býva aj naopak). Bolo by vhodné poobedňajší interval posilniť na 12 minút - tak je to uvažované aj v novom LV trolejbusov. Ak by chodila na Mudroňovu len jedna linka, zvládlo by sa to asi na hrane aj s int. 7,5 min.
Reply on: 810zssk #184680:
Na 203 je potrebné pridať vložené spoje Koliba – Hodžko v poobedňajšej, i rannej špičke, tam je 15-minútový interval naozaj katastrofa. Pri 210 to je nie je katastrofické, keď prednedávnom mala hustejší interval, tak tie vozy boli v poobedňajšej špičke ani nie na polovicu obsadené.
v akom stave mame Racu a nasu rekonstrukciu trati?????kua sneh jak
Dubravka tiez, na autach sa drzi...
Taký menší flash. Kramáre pociťujú prvý sneh... ? zatiaľ sa nedrží... hajzel...
Reply on: AAA #184683:
Central má vjazd do garáži aj z Metodovej a ten nik nevyužíva. Ide len o nevedomosť a všetci sa tlačia z Jelačičovej.
Reply on: AAA #184681:
OK, predpokladal som to. Dik 🙂
Reply on: AAA #184683:
asi rozmýšlal kde bude nakupovať v Centrali... a to ešte nemáme asni sviatkové šialenstvo
Mimochodom, ktorý úd vymyslel ten dementný vjazd do garáží v Centrali, že autá blokujú ulicu, aby si zobrali kartičku pri rampe. Kde bol pán najväčší odborník Drahovský a policajný orgán, ktorý stále dbajú na plynulosť a bezpečnosť IAD?
Reply on: Andreas.Papak #184676:
tiež sa zapájam..myslím, že aj dva vozy by sme zvládli... urob miestnosť na FB a pridám si ju...
Reply on: 810zssk #184680:
Tak to isto nie, sama 207 by to nezvládla.
Reply on: AAA #184678:
No ja som uvazoval ani nie tak o redukcii 207 ako o skrateni 203 po Hodzko a z uspory posilnit 210. Ale neviem ci je to schodne z pohladu kapacity v spicke, skor by som sa obaval ze nie - preto sa pytam.
Reply on: AAA #184678:
*v podstate 203 pred nástupom čakajúcich prázdnu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.