Reply on: AAA #184666:
Bol vraj pokazeny, a koniec nakladu ani nepresiel cez vchodovu, cize uz na zaciatku pri vchadzani Os 4618 blokoval usek, a teda aj 4618 isiel na vyhlad. Os 4618 prave meskal 10 min, cize tie dve vlaky isli tesne za sebou. Mozno ak ostavaju tych 10 min, ako by to malo byt podla CP, rusnovodica informuju o nezjazdnosti 2. TK, alebo aspon Odbocku Mociar, a prehodili by na 1. TK...... lenze o naklade nikto nevedel.
Keby bolo keby.....
Na autoblok sa jazdi na stop - vyhlad v celej Europe, je to bezna zalezitost.
nezavrhujem železničnú dopravu - mám ju aj tak najradšej. Len tento fakt ma celkom rozčaroval
Emil
Na krizovatke nemozes ist na cervenu, rovnako ako vlak nemoze opustit stanicu "na cervenu". V pomere zranenych osob pri mimoriadnych udalostiach zeleznice su na tom tisic krat lepsie ako cestna doprava. Len tam sme si na to uz akosi zvykli a spravy o zabitych v autach nas nechavaju chladnymi.
Zaujimava je ina vec:
posledne vazne nehody na zeleznici sa "nahodou" stali na usekoch na ktore sa zacalo kaslat a odkladat ich rekonstrukcia.
Vykolajenie pod Tatrami - odlozenie prac na koridore Zilina Kosice do neurcita
vykolajenie v Zlatovciach - hadky a pravne spory o rekonstrukciu useku Zlatovce TT koli peniazom
vcera Mlada Garda - tesne po rozhodnuti zrusit TenT koridor v Bratislave....
Aj ked ich priciny su rozdielne, nieco maju spolocne...