Svetelný signál bol, ale nebol reálne použiteľný na to, aby súprava prešla celou križovatkou (ak si pamätáš, trval len dve-tri sekundy a nemal žiadnu vyprázdňovačku). A to bol aj dôvod, prečo to policajti nikdy nepovolili. Musel by tam byť odlišný signálny plán s fázou pre odbočenie električky.
Spojka sa, pokiaľ viem, nepoužívala nikdy, možno s výnimkou nejakých "pankrácovín".
Počkaj, "nikdy predtým nepoužívanú" - tá spojka na Trnavskom mýte sa nikdy nepoužívala? či v akom kontexte si to myslel? Nechodili ňou napr. výjazdy (dojazdy) z Juráku na L12 do Ružinova v rokoch veľmi cca 1986-89?
Tie "ostrovceky" boli pristupy ku kanalizacnym sachtam....Mali byt vsade, Nejako sa to nedotiahlo....
k spojke u tunela. na 100% bola uz V tuneli v smere z mesta este pred vyhybkami na rozvetvenie nabrezie/karlovka. Ta na Kapucinskej bola na urovni dnesnych zastavok. Dala sa urobit vyluka jednej kolaje zaroven v tuneli i na moste.
Vyuzite som to nikdy nevidel
Ta spojka na stanici bola naozaj tam kde su namiesto panelov asfalty....
Ten 3D model je vyborny napad. Ved ked to fanatik urobi, nech da na spripomienkovanie
Kedysi som si aj ja kreslil schemy, lebo ma zaujimalo kde su ake typy vyhybiek Bohuzial vsetko je kdesi v papierovom nebi ;-))))
Samozrejme, ze ked byvas oproti PKO tak nie. Rovnako potom mozme navrhnut aby zachadzala na Segnare (hoci len na poziadanie - ale co z toho ked by tam niekto chcel ist pri kazdej jazde?), lebo ak byvas pri zastavke Segnare tak je to pre teba lepsie.
Skratka neda sa vyhoviet vsetkym... informovanie a la DPB je druha vec.
S499.1023
Spojka sa, pokiaľ viem, nepoužívala nikdy, možno s výnimkou nejakých "pankrácovín".