Reply on: lacee #184130:
to nie je len kupit, lebo sa nam to paci.treba najst linky, na ktore by sa tie busy, tbusy hodili Nasledne zistit ich prejazdnost na danej trase, ale aj to ci by sa otocili vo vozovni. Zatocil by taky to tbus na Mileticovu pri spominanej L201? Treba preratat zmenu intervalu . Dnes ma L201 7,5minutovy interval. Pri dvojklbovom by bol interval 10min a posilnenie kapacity o 120 ludi za hodinu. Ale ci by bola L201 rovnako atraktivna pri 10min intervale je otazne.
Dalsiu otazkou je, ci sa nakup takehoto vozidla oplati. Jeho kapacita je oproti klasickemu kbovemu vyssia o 46% pri mercedese capacity je to uz len 19%. Porovnanim obstaravacich cien dostanes vysledok.
Ike
Je tam obnovené VDZ a je obnovené tak, akoby tam BUS pruh nebol = čiary oddeľujúce BUS pruh od regulérnych jazdných pruhov sú rovnaké ako medzi regulérnymi jazdnými pruhmi (čiarkované, nie "bodkované"), sú obnovené šípky (samozrejme starý "hranatý" formát) ale nie sú obnovené nápisy "BUS", ktoré sú už sotva viditeľné a v kontraste s obnoveným VDZ to vyzerá ako keby ten BUS pruh dávno zrušili. Jediné, čo zostalo je ZDZ, podľa ktorého tam BUS pruh stále je.