Mike, ten súhrn ppužívania tlačítok ma !dostal". Smutne známa realita "zjednotia" tlačítok vo vozoch MHD. Ak sa v tom nevyznajú domáci, ako sa majú orientovať návštevníci? To sa tu ozaj nemôže nič robiť poriadne a pri tendroch presne špecifikovať aký systém otváračov použiť?
Podľa mňa sú najlepšie na kĺbových SOR, ktoré sú umiestnené v strede dvier, aspoň ich cestujúci nemusia hľadať, a tiež sa nemusia tlačiť silno ako niektoré iné tipy. Mimochodom, prečo sú vôbec v busoch a trolejbusoch až 2 typy tlačidiel, keď napr. v električkách je len 1 tlačidlo na otváranie? Nedá sa to objednať zjednotené do 1 tlačidla, pričom by stlačenie znamenalo oznam šoférovi na zastavenie a zároveň otvorenie dverí (a tiež s pamäťou, aby sa tlačidlo nemuselo stláčať až pri zastavení)? Veď by to malo byť čo najjednoduchšie.
Podľa mňa sú najlepšie na kĺbových SOR, ktoré sú umiestnené v strede dvier, aspoň ich cestujúci nemusia hľadať, a tiež sa nemusia tlačiť silno ako niektoré iné tipy. Mimochodom, prečo sú vôbec v busoch a trolejbusoch až 2 typy tlačidiel, keď napr. v električkách je len 1 tlačidlo na otváranie? Nedá sa to objednať zjednotené do 1 tlačidla, pričom by stlačenie znamenalo oznam šoférovi na zastavenie a zároveň otvorenie dverí (a tiež s pamäťou, aby sa tlačidlo nemuselo stláčať až pri zastavení)? Veď by to malo byť čo najjednoduchšie.
Peon
Trasa vyzerá dosť zvláštne. Ako predchádzajúca (a zároveň prvá) je uvedená zastávka "Mlynská" a za ňou hneď "Štefana Králika". Následne "Mláka" a potom vraj ide po svojej trase s obsluhou všetkých zastávok až do Devína Čiže prejazd cez obratisku je na Mláke pravdepodobne aj s cestujúcimi. Ráno medzi 5 - 7 h sú štyri spoje a jeden je po 11 h.
Mám aj fotku toho cesťáku, ale je dosť nekvalitná, tak len na vyžiadanie. Celkovo to vyzerá divne, lebo ak je to zo zastávky "Mlynská" myslené ako prípoj na linky 20, 21, 28 z centra mesta, tak na Mláku je to najkratšie po Opletalovej ul. ako premávala 23-ka (čiže NIE cez sídlisko - zastávku "Štefana Králika").