Vy také blbosti renovujete,ale to, že sa ľudia vozia ako dobytok v neklimatizovaných MHD vozidlách, to Vám je totálne jedno.
Ale dávajte multifunkčné automaty tam kde je to totálne zbytočné, dávajte wifi do MHD.
Načo dávame také veľké peniaze do električeniek a lístkov, keď nám nie ste schopní zabezpečiť príjemné cestovanie?
? Ospravedlnjujem sa, prehliadol som, ze to tu bolo uz vcera... Len som sa chcel spytat odbornikov ci to je pravda, ale by sa to mozno dalo spravit s tou bezplatnou MHD, kedze by nejake naklady odpadli?
Ja viem,že teraz vyvrátim svoje tvrdenia z predošlých diskusii na túto tému,ale po zvážení a premýšľaní som úprimne rád,že tá Filiálka (asi) nebude.Nakoľko ju mám vo vedľajšej ulici.Neviem si celkom predstaviť aký masaker by bol na Kukučínovej respektíve Račianskej po príchode vlakov na stanicu.Ako mal by som to na "skok" na vlak smer Pezinok,Trnava,ale je to taký detail,ktorý mi je zvysoka ukradnutý.Tie 2 zastávky električkou na Vinohrady mi od zadku neukroja ?
Tie peniaze by mali skutočne použiť na opravu električkových tratí...Dúbravka Starý most a Hlavná stanica sú najdôležitejšie tak nech to ide všetko do týchto projektov ?
to je problém, najmä keď sa to updatuje všetko rozdielne, zrazu máš zastávky ako MOKRA@ a pod., inak hlási a inak zobrazuje, najlepšie ak aj vonkajšie+vnútorné panely zobrazujú na každom niečo iné...
Staré známe, ale zase ináč napísané, veď čo už máme uhorkovú sezónu: http://bratislava.sme.sk/c/6505271/po-tuneli-pod-dunaj-pada-aj-stanica.html Ale v článku sa objavili aj nejaké iné info napr.:
- trolejbusy by sa nakupovali len možno (doteraz to bolo všade podávané nákup trolejbusov, električiek, opravy tratí),
- v prípade padnutia Filiálky by sa rekonštruovala trať Dúbravka (iné nespomínajú...),
- a nakúpili by sa električky ako sa už dlho vedelo (len kto ich dodá za tak krátky čas, alebo sa to dá ošetriť?)...
Včera a dnes som bol po dlhšej dobe v BA, síce autom, ale MHD si od Septembra budem užívať nasledujúcich 10 mesiacov takže mi nedá nespomenúť pár vecí..
Napríklad Trnavské Mýto. Rekonštuované pred necelými, no vlastne už skoro celými dvoma rokmi. Mimo miest kde prechádzajú autá je "zatrávnený" koľajový zvrškok, a to tam majú byť akože BKV panely. Tu je jasne vydieť údržbu DPB. Ďalší zatrávnený zvršok, je na ŽST Nové mesto a v okolí, ale to radšej nebudem komentovať, kto tadiaľ chodí, vie o čom hovorím... Dnes som išiel kúsok okolo Karlovesskej radiály medzi Botanickou záhradou a Molecovou. Medzi koľajami nie sú podvaly, ale akési železá, a porozhadzované šutre... Napadá ma otázka: Prečo nezatrávnia radšej toto? A to nehovorím o rýchlosti a zvuku električky keď ide cez tú zákrutu pred Molecovou smerom z mesta... Samozrejme na 33 zase Škoda... Čo je zase s tými duobusmi? Divím sa že Škody nechýbakú inde... A "úžasný" stav niektorých zastávok len dotvára túto nelichotivú scenériu. Verím, a dúfam že sa to bude meniť len k lepšiemu.
anjelik610
Ale dávajte multifunkčné automaty tam kde je to totálne zbytočné, dávajte wifi do MHD.
Načo dávame také veľké peniaze do električeniek a lístkov, keď nám nie ste schopní zabezpečiť príjemné cestovanie?