Reply on: Peto02 #183062:
Nejaké náklady by určite odpadli, ale nie toľko, aby mesto malo z čoho doložiť chýbajúce €.Ono aj v tom Tallinne to nie je až také, ako to tu médiá prezentujú. MHD síce zadarmo bude, ale len pred Tallinnčanov, takže všetky náklady súvisiace s tarifou im tam tak či tak zostanú (i keď označovače z čias ZSSR asi nákladné nie sú, elektronické označovače síce sú vo vozidle len po jednom kuse, avšak stavom vyzerajú skôr ako nejaké second-handy, automat som tam tuším ani žiaden nevidel). Financie na zvýšenú úhradu sa majú tam získať zlúčením dvoch DP do jedného, vyššími daňovými príjmami od nových obyvateľov, rozšíreným a viac spoplatneným parkovaním a tiež vďaka úsporám vo vodnom hospodárstve.
http://www.tallinn.ee/eng/freepublictransport/Tallinn-Free-Public-Transport
U nás takéto možnosti veľmi nie sú.
luky133
- trolejbusy by sa nakupovali len možno (doteraz to bolo všade podávané nákup trolejbusov, električiek, opravy tratí),
- v prípade padnutia Filiálky by sa rekonštruovala trať Dúbravka (iné nespomínajú...),
- a nakúpili by sa električky ako sa už dlho vedelo (len kto ich dodá za tak krátky čas, alebo sa to dá ošetriť?)...