Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #182937:
Podľa DP vozidlo, v ktorom nefunguje viac ako jeden označovač musí ísť do vozovne na opravu. Ale vo väčšine prípadov stačí reštartovať palubný počítač a oni fungujú. Ak to ovšem vodič nemá na háku, čo je už iná kapitola.
Neviem o tom ,ze by to bol prezitok. V Prahe v Drazdanoch a Berline to malo vyrovnavacie prestavky ,takze tie meskania sa vacsinou minimalizovali. Tam bude iny dovod teda ak to zrealizuju. Tieto vlaky sa na seba aj tak budu cakat ,takze ak bude mat meskanie prvy zostane to aj pokracujucemu. No z mojich castych ciest je meskanie u tychto vlakov vacsinou do 5-10 min.resp ziadne.
Reply on: Rosaria #182936:
Tam sa podla mna da hovorit o chybe dopravcu 🙂
Reply on: 810zssk #182935:
ale co ked vo vozidle nefunguje ani jeden oznacovac? ?
Reply on: Sommelier #182934:
Na tom sa zhodneme, moje tvrdenie je ekvivalentne tvojmu ze si presvedceny ze by si vyhral, aj ked si to naformuloval o cosi lepsie.

Ak chces byt exaktny tak PP stanovuje povinnost preukazat sa platnym CL, nie "preukazat sa platnym CL ak si si ho mal kde oznacit" 😛 V skutocnosti by sa ale pouzila ina logika a sice ze vo vozidle bol funkcny oznacovac. Ina vec je ak by si k nemu nestihol prejst.
Reply on: 810zssk #182929:
To či by som prehral by určil súd a nie ty, všakže (verím, že aspoň na tom sa zhodneme).
Ešte raz - v prepravnom poriadku nie je napísané, že som povinný si označiť lístok v najbližšom "fungujúcom" označovači a ja ako cestujúci nie som povinný skúmať ich funkčnosť a vôbec ma nemusí zaujímať iný označovač, keďže tam je uvedené "najbližší". A kto iný ako dopravca je zodpovedný za funkčnosť (najbližšieho) označovača cestovných lístkov ? Ja ???
Reply on: david1 #182932:
Napriklad dovodom moze byt ze nie je uplne najlepsie ak meskaju vlaky niekde v Nemecku kvoli tomu, ze z Madarska to (opat) prislo s meskanim ? Okrem toho nezabudajme, ze na trase Praha - Hamburg mozno DB prestanu spolupracovat s CD.

A taketo dlhe trasy su uz prezitkom.
Aky je dovod rozdelovat rokmi zauzivane spojenie Budapesti s Berlinom resp.Hamburgom?
Reply on: TomJ #182928:
GVD 2013 sa to este netyka, ale Eurotakt sa bude rozdelovat v Prahe. Teda vlaky z Viedne a Budapesti cez Brno budu v Prahe koncit a do Nemecka budu vlaky samostatne vychadzajuce z Prahy. Samozrejme sa to nedotkne Metropolu... neviem sa presne dopatrat kedy k tomu ma dojst, 2014?
Reply on: 810zssk #182929:
v inom oznacovaci, ktory tiez nefungoval ?
Reply on: Sommelier #182927:
Nie je za to zodpovedny. Ty si mal moznost si oznacit listok v inom oznacovaci. Dobrovolne si to nevyuzil.

Proste si si nesplnil povinnost preukazat sa platnym CL a prehral by si to.
Reply on: 810zssk #182926:
Kedy a prečo sa má skrátiť? Pozeral som návrh GVD 2013 a tam sú aj vlaky do Nemecka a ani oznam o žiadnej výluke som nenašiel. Alebo som zle pochopil Tvoju otázku?
Reply on: 810zssk #182925:
Moje odôvodnenie by bolo jasné - neoznačený cestovný lístok u seba mám, avšak nakoľko nefunkčnosťou zariadenia dopravcu nebolo možné lístok si označiť a nakoľko prepravný poriadok hovorí len o najbližšom označovači, ja som si svoju povinnosť splnil a za to, že sa nemôžem preukázať platným cestovným lístkom je zodpovedný v tomto prípade dopravca. Pokutu by som samozrejme odmietol uhradiť, preukaz totožnosti by neuvideli a pokus obmedziť moju osobnú slobodu by nemusel dopadnúť dobre - z môjho laického právneho pohľadu som v práve ja a som presvedčený o tom, že v prípade súdneho sporu by mi bolo dané za pravdu.
Jedna zeleznicna:

Neviete ako budu riesene obehy EC vlakov ked sa trasa Budapest - SR - Nemecko skrati po Prahu? Dnes medzi BA a Prahou ZSSK nema ziadne vlastne vozne - zmeni sa to, alebo tam budu len supravy CD a MAV? Uprimne by ma dost potesilo keby namiesto tych MAV crepov na tu trasu slo nieco od ZSSK...
Reply on: Sommelier #182924:
Tvoja povinnost je aj na vyziadanie OOD sa preukazat platnym cestovnym listkom. Som zvedavy ako by si si chcel splnit tuto povinnost.
Reply on: Rosaria #182923:
Poriadok stanovuje, že cestujúci je povinný si označiť lístok v najbližšom označovači - a ak ten nefunguje, tak si lístok neoznačím a ďalej to už nie je môj problém nakoľko som si svoju povinnosť splnil, resp. snažil splniť - a revízor by zo mňa okrem vysvetlenia môjho počínania nedostal vôbec nič ? (len pri týchto cestách zadarmo som sa ešte s kontrolou nestretol)
aka je sanca, ze v kazdom buse do ktoreho nastupite nebude fungovat vacsina oznacovacov? ? dnes velka... vela ludi usetrilo na listku , najma na L93 ?
Reply on: Mikimaus #182913:
ten pás má tento význam? ? Ja som tam dnes šiel a tiež som to nepochopil 🙂 hlavne nechápem, k čomu mi má pomôcť, keď idem na zelenú a v iných smeroch autá nejdú + musel by som mať také natočenie kolies, že len obtiažne by to išlo ?
Reply on: 19roman97 #182919:
Ak najdem, poslem 🙂
Reply on: 19roman97 #182919:
Malacky neziskali NFP, ale kym sa dockame reko trate, budeme pisat 2300, asi tam dojde k presunu AS, a teda terminal bude stavany vedla a nie pred ZST.

Zo Senca mi este neprisiel mail ohladom terminalu, ale stavba bola naplanovana v marci na august.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.